Ullastrell es prepara per celebrar la seva Festa Major els dies 14, 15, 16 i 17 d'agost. S'han organitzat activitats per a tots els públics perquè tothom pugui gaudir de la festa. Espectacles de música, circ, esports, havaneres, parxís, escacs, le festa holy i molt més és el que trobareu al programa d'eguany.
La Festa començarà el dimarts 14 d'agost amb el tradicional repic de campanes de l'Església de Santa Maria d'Ullastrell seguit del pregó a càrrec de Josep Aparicio i l’Artur Moncal. Com no pot ser d'una altra manera no hi faltarà l'estirada de corda entre els Ulles i els Trells.
Entre les actuacions musicals destaquen La salseta del Poble Sec, Hiroshima, Double Jabs, P de Pauk DJ, Versión privada, Cat Rock, havaneres, Xiula, Roger Torné i Nerea López, Jokb, Bemba Saoco o Dj Pumocat, Marina BBFace & Frank Montasell, La Trocamba Matanusca.
Consulta el programa complert de la Festa Major d'Ullastrell aquí Programa de la Festa Major d'Ullastrell.
ARA A PORTADA
Publicat el 07 d’agost de 2018 a les 20:00
Et pot interessar
-
Societat Famílies del Karmel de Terrassa faran una manifestació pel «cop d'estat ideològic» de la propietat
-
Societat Aquests són els noms més comuns al Vallès Occidental
-
Societat Comencen les obres per millorar la connexió entre la B-40 i l'A-2
-
Societat Així són faves del Vallès, el nou producte singular de les comarques de Barcelona
-
Societat Polèmica pel gir ultracatòlic d'una escola de Terrassa
-
Societat Terrassa ofereix 29 casals d'estiu per a joves i infants