Un president de comunitat afectada per les irregularitats de Fincas La Piedra ha passat avui al matí per les oficines del carrer d'Arquímedes: "No ens han dit res de clar. Tenim un forat de 2.500 euros i no sabem què ha passat amb aquests diners. Si ells (Lapiedra) no fan front als impagaments, segurament ens toqui fer front al deute als propietaris. Però de moment estem a l'espera del que ens puguin dir".
Un segon afectat ha manifestat: "M'he assabentat que hi havia problemes i he vingut a informar-me, no m'han convocat ells. Ens diuen que el senyor Lapiedra ens atendrà personalment i ens donarà explicacions".
"Sembla ser que totes les comunitats compartien un únic número de compte, cosa que em sembla fatal, i d'aquí podria venir el problema". "Alguns rumors ja feien pensar que això podia passar".
Una afectada que de moment no vol dir res comenta que segurament la setmana que ve els diran alguna cosa sobre el que passarà.
El matí ha estat un va i ve constant de persones que s'han apropat a l'oficina. Els han atès però no els han donat cap explicació concreta ni cap solució.
Un afectat de Finques Lapiedra: «No sabem què ha passat amb els diners»
Societat
Els propietaris d'habitatges temen haver de pagar ells els impagaments
ARA A PORTADA
-
-
Societat Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa Redacció
-
Vida offline La comarca més exitosa de la selectivitat: tres de les cinc millors notes de Catalunya Gerard Mira
-
-
Societat Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat Redacció
Publicat el
24 d’agost de 2012 a
les 12:43
Et pot interessar
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Terrassa desplega un pla especial per garantir la seguretat i la convivència nocturna aquest estiu
-
Societat
Mercadona haurà de pagar 60.000 euros a una extreballadora a qui va acomiadar per menjar-se plats preparats
-
Societat
El millor torró de crema cremada de l'Estat del 2025 es fa a Catalunya
-
Societat
Egara Juga! torna a Terrassa amb una segona edició plena de novetats
-
Societat
Dos policies espanyols, a judici per falsificar fets en un cas de discriminació lingüística
