Un ciclista va resultar ferit, de caràcter lleu, aquest dijous a la tarda en veure's involucrat en un accident de trànsit amb un turisme. La topada va tenir lloc al carrer de Sant Damià, a l'altura de la plaça de Ca n'Anglada, a les 18.20 hores.
La Policia Municipal de Terrassa, que va rebre l'avís d'un particular, va tallar el trànsit per facilitar les tasques del personal mèdic. I és que el ciclista el van traslladar a l'Hospital de Terrassa per a la seva atenció.
Fins al lloc es van desplaçar dues patrulles del cos policial i una ambulància del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM), que va dur la víctima al centre hospitalari.
Un ciclista resulta ferit en veure's implicat en un accident amb un turisme a Ca n'Anglada
El traslladen amb una ambulància a l'Hospital de Terrassa
ARA A PORTADA
-
Famílies del Karmel de Terrassa faran una manifestació pel «cop d'estat ideològic» de la propietat Anna Mira Perich
-
-
-
Per què no m'ha arribat l'alerta al mòbil durant el simulacre de Protecció Civil? Lluís Girona Boffi
-
Quines poblacions de Catalunya es beneficiarien del tren orbital que planteja el Govern? Anna Mira Perich
Publicat el 16 de setembre de 2022 a les 15:17
Et pot interessar
-
Societat Aquests són els noms més comuns al Vallès Occidental
-
Societat Comencen les obres per millorar la connexió entre la B-40 i l'A-2
-
Societat Així són faves del Vallès, el nou producte singular de les comarques de Barcelona
-
Societat Terrassa ofereix 29 casals d'estiu per a joves i infants
-
Societat L'Ajuntament de Terrassa insisteix en evitar el tancament de línies d'I3 pel curs escolar 2025-26
-
Societat L'ONG Oberts al Món celebra 20 anys de cooperació a Guatemala amb un concert solidari de jazz