Un alumne, menor d'edat, de l'escola Liceo Egara, situada a la carretera de Castellar 126, va ser atropellat aquest dimecres al migdia mentre creuava pel pas de vianants. Segons ha informat la Policia Municipal, a les 13.15 hores es va rebre una trucada del 112. Una patrulla es va desplaçar fins al lloc i va comprovar que nen presentava lesions.
La Policia ha plantejat la hipòtesis que el jove va creuar correctament, amb el semàfor en verd, i un vehicle que circulava des de la plaça de la Dona, direcció Centre, en arribar a la retenció pel semàfor en vermell va canviar de carril i va envair el sentit contrari de circulació. El turisme va seguir circulant per aquest carril fins arribar a l’alçada del pas de vianants, on va colpejar el jove.
Una ambulància i dos vehicles medicalitzats van arribar al lloc i van atendre al vianant ferit i el van traslladar a l’Hospital Universitari MútuaTerrassa. També va acudir una unitat policial d’Atestats de Trànsit, que va fer tasques de suport als agents.
El vehicle patrulla va traslladar al conductor infractor a la Prefectura de la Policia Municipal, on se li van fer les proves de detecció alcohòlica i de drogues. El conductor va donar positiu en drogues THC, per la qual cosa es va procedir a la seva detenció per un concurs de delictes, es a dir, per conducció temerària, conduir sota els efectes de les drogues i delicte de lesions per imprudència greu. A més, també se'l va denunciar.
Una unitat policial es va quedar al lloc dels fets realitzant inspecció ocular i informe tècnic d’accident. El vehicle causant de l’atropellament va ser traslladat per la grua d’Egarvia a la seva base, on ha quedat custodiat.
Un conductor drogat atropella un menor que sortia de l'escola a Terrassa
El nen creuava el carrer pel pas de vianants i amb el semàfor en verd
ARA A PORTADA
Publicat el 08 de febrer de 2018 a les 17:13
Actualitzat el 08 de febrer de 2018 a les 17:32
Et pot interessar
-
Societat Terrassa presenta un joc de taula per fomentar la cooperació i l’economia social entre joves
-
Societat Cent persones amb dificultats d'inserció laboral treballaran un any a Terrassa
-
Societat Terrassa organitza la 14a edició de la Mostra del Coneixement
-
Societat Una manifestació i un programa d'activitats per reivindicar l'Orgull LGTBiQ+ a Terrassa
-
Societat El Vallès Occidental, la tercera comarca en rebre més migració d'altres zones de Catalunya
-
Societat Famílies del Karmel de Terrassa faran una manifestació pel «cop d'estat ideològic» de la propietat