Amb 0,25 mil·ligrams d'alcohol per litre d'aire espirat un conductor s'exposa ja a una sanció. És la taxa màxima permesa per conduir. La nit de dimarts a dimecres, a l'avinguda de Barcelona de Terrassa, un conductor va quadriplicar aquesta taxa.
Va ser iniciativa pròpia de la Policia Municipal de Terrassa aturar aquell vehicle que circulava per l'avinguda de Barcelona, en la confluència amb el carrer del Doctor Aymerich i Gilabertó. El conductor presentava símptomes evidents d'haver begut, i així es va demostrar en la prova in situ amb l'etilòmetre: 0,91 mg/L.
El conductor va ser traslladat a dependències policials per realitzar la resta de proves d'alcoholèmia, i el resultat va anar en augment: 0,93 mg/L i 0,95 mg/L. L'afectat va refusar fer la prova de contrast de sang. Amb aquests resultats positius entra dins dels límits penals, en superar els 0,60 mg/L.
Un conductor quadriplica la taxa d'alcoholèmia a l'avinguda Barcelona
La Policia Municipal de Terrassa va realitzar-li tres proves, entre 0,91 mg/L i 0,95 mg/L
ARA A PORTADA
Publicat el 21 de juliol de 2016 a les 19:58
Et pot interessar
-
Societat Puc aparcar gratis a la zona blava de Terrassa aquest estiu?
-
Societat Comencen les obres de la nova residència i centre de dia per a gent gran a Terrassa
-
Societat La policia municipal de Terrassa serà la primera de Catalunya en implementar un comunicador
-
Societat La reurbanització de la placeta Banyoles: més ombra i més accessible
-
Societat L'Ajuntament activa el Pla d'Emergència Municipal per risc de pluja i inundacions
-
Societat L'Ajuntament sanciona al titular d'una empresa de buidatge de pisos