Un testimoni va avisar la policia, aquest dissabte a les 3.06 h de la matinada, després d'observar com dues persones arrossegaven la caixa enregistradora d'un local de la plaça del Progrés de Terrassa.
Una dotació de la Policia Municipal es va desplaçar fins al lloc dels fets, on va interceptar una persona que fugia corrents en direcció al carrer de Galileu. Dins la motxilla hi portava un matxet "de grans dimensions", segons l'atestat policial, i una caixa enregistradora.
L'home, sobre el qual ja pesava una ordre de crida i cerca, va quedar detingut per un presumpte delicte de robatori amb força.
Un detingut per robar la caixa d'un establiment de la plaça del Progrés
L'home duïa un matxet de grans dimensions a la motxilla
ARA A PORTADA
Publicat el 24 de maig de 2021 a les 14:11
Et pot interessar
-
Societat Puc aparcar gratis a la zona blava de Terrassa aquest estiu?
-
Societat Comencen les obres de la nova residència i centre de dia per a gent gran a Terrassa
-
Societat La policia municipal de Terrassa serà la primera de Catalunya en implementar un comunicador
-
Societat La reurbanització de la placeta Banyoles: més ombra i més accessible
-
Societat L'Ajuntament activa el Pla d'Emergència Municipal per risc de pluja i inundacions
-
Societat L'Ajuntament sanciona al titular d'una empresa de buidatge de pisos