La Policia Municipal de Terrassa ha detingut un home que en va apunyalar a un altre, d'uns 50 anys, aquest dilluns al vespre a la Rambla d'Ègara de Terrassa. Els fets van generar una gran expectació a la zona, on es van desplaçar dotacions de Policia Municipal, Mossos i SEM. La policia catalana ha obert una investigació per aclarir els fets, segons han confirmat fonts del cos a aquest mitjà.
Tal com ha pogut saber LaTorre, els fets haurien tingut lloc després d'una baralla entre coneguts cap a les 20 h. L'autor dels fets hauria fugit després de ferir a la víctima, que van assistir diversos vianants i agents de policia abans que arribessin els efectius sanitaris. Un caporal de la Policia Municipal li va aplicar un torniquet.
L'agressor va ser detingut poc després al carrer Galileu després que un policia fora de servei el localitzés a l'altura de la plaça de l'Anònima. L'home apunyalat presentava una ferida al tòrax i al braç, però es trobava conscient quan el serveis d'emergència van arribar. Va ser traslladat a l'Hospital Universitari MútuaTerrassa en estat greu.
Un detingut per un apunyalament a la Rambla d'Ègara aquest dilluns
Societat
Els Mossos han obert una investigació per esclarir els fets
ARA A PORTADA
-
-
Societat Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa Redacció
-
Vida offline La comarca més exitosa de la selectivitat: tres de les cinc millors notes de Catalunya Gerard Mira
-
-
Societat Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat Redacció
Publicat el
20 de juliol de 2021 a
les 07:54
Et pot interessar
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Terrassa desplega un pla especial per garantir la seguretat i la convivència nocturna aquest estiu
-
Societat
Mercadona haurà de pagar 60.000 euros a una extreballadora a qui va acomiadar per menjar-se plats preparats
-
Societat
El millor torró de crema cremada de l'Estat del 2025 es fa a Catalunya
-
Societat
Egara Juga! torna a Terrassa amb una segona edició plena de novetats
-
Societat
Dos policies espanyols, a judici per falsificar fets en un cas de discriminació lingüística
