Tres persones van resultar ferides, aquest dissabte, en un accident de trànsit amb dos vehicles implicats a la plaça de la Dona de Terrassa. El conductor d'un dels turismes va donar positiu al test d'alcoholèmia, amb un resultat de 0,69 mg/l. Els fets van tenir poc abans de les cinc de la tarda.
La Policia Municipal va tallar el trànsit mentre els Bombers excarceraven dues persones atrapades d'un dels cotxes. La que viatjava de copilot va resultar ferida greu, i va ser traslladada d'urgència a l'hospital Parc Taulí de Sabadell. La circulació es va restablir cap a les 19.50.
Poc després del sinistre, des de l’Hospital Universitari MútuaTerrassa es va alertar que el conductor begut estava reant aldarulls amb actitud agressiva. Per aquest motiu, va quedar detingut. Tampoc disposava d’assegurança obligatòria ni d’ITV en el seu vehicle.
Un ferit greu en un accident a la plaça de la Dona amb un conductor begut implicat
Els Bombers van haver d'excarcerar dues persones d'un dels vehicles
ARA A PORTADA
Publicat el 16 d’agost de 2021 a les 16:45
Et pot interessar
-
Societat Famílies del Karmel de Terrassa faran una manifestació pel «cop d'estat ideològic» de la propietat
-
Societat Aquests són els noms més comuns al Vallès Occidental
-
Societat Comencen les obres per millorar la connexió entre la B-40 i l'A-2
-
Societat Així són faves del Vallès, el nou producte singular de les comarques de Barcelona
-
Societat Polèmica pel gir ultracatòlic d'una escola de Terrassa
-
Societat Terrassa ofereix 29 casals d'estiu per a joves i infants