Aquest dimarts 11 de gener un motorista va resultar ferit com a conseqüència d'un accident a Terrassa. El telèfon d'emergències 112 va informar dels fets pocs minuts després de les tres de la tarda a la Policia Municipal.
Una dotació d'agents va desplaçar-se a l'avinguda Jaume I amb el carrer de l’Historiador Cardús, on havia tingut lloc l'impacte. Com a conseqüència, els vehicles estaven ocupant part de la calçada.
Van assistir als implicats, i el motorista va ser traslladat a l’Hospital Universitari MútuaTerrassa pel SEM amb ferides de caràcter lleu.
Un motorista ferit en un accident a l'avinguda de Jaume I
Societat
Va ser traslladat a l’Hospital Universitari MútuaTerrassa amb ferides de caràcter lleu
ARA A PORTADA
-
Política Bany de masses en la rebuda de l'amnistiat Lluís Puig: «L’estat espanyol ha perdut nou anys» Anna Mira Perich
-
-
-
Economia Matadepera repeteix com el municipi més ric de Catalunya en un podi amb noms nous Gerard Mira / Agències
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
Publicat el
12 de gener de 2022 a
les 17:30
Et pot interessar
-
Societat
Terrassa repara d’urgència un mur de contenció de la riera de les Arenes malmès pels aiguats
-
Societat
Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català»
-
Societat
Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català
-
Societat
Els Mossos investiguen la mort violenta d'un home a Terrassa
-
Societat
Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
