La matinada d'aquest diumenge, va tenir lloc un accident al carrer del 25 de Setembre, a tocar de l'avinguda del Vallès. Dotacions de la Policia Municipal de Terrassa i del SEM van desplaçar-se fins al lloc per atendre la caiguda, aparentment de manera fortuïta, d'un motorista. El conductor havia perdut el control del seu vehicle en el revolt i havia col·lidit amb un senyal de cediu el pas.
Segons els serveis mèdics que van atendre l'home in situ, presentava fractures al fèmur, al cubit i al radi. Per aquest motiu va ser traslladat en ambulància a Mútua. Abans però, els agents policials li van fer la prova d'alcoholèmia donant com a resulta 0,50MG/L.
El senyal de trànsit va quedar totalment danyada mentre que la motocicleta va quedar immobilitzada a l'espera que un conductor alternatiu l'ha vingués a recollir.
Un motorista, ferit greu en un accident al carrer 25 de setembre de Terrassa
Societat
El conductor va relliscar en un revolt amb la mala fortuna que va impactar amb un senyal de trànsit
ARA A PORTADA
-
-
Cultura i mitjans Viladecavalls viurà cinc dies de Festa Major amb concerts, ball i música al carrer Redacció
-
Societat Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa Redacció
-
Vida offline La comarca més exitosa de la selectivitat: tres de les cinc millors notes de Catalunya Gerard Mira
-
Publicat el
26 d’octubre de 2015 a
les 18:44
Et pot interessar
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat
-
Societat
Terrassa desplega un pla especial per garantir la seguretat i la convivència nocturna aquest estiu
-
Societat
Mercadona haurà de pagar 60.000 euros a una extreballadora a qui va acomiadar per menjar-se plats preparats
-
Societat
El millor torró de crema cremada de l'Estat del 2025 es fa a Catalunya
-
Societat
Egara Juga! torna a Terrassa amb una segona edició plena de novetats
