El robatori de coure a la llar d'infants L'Oreneta de Terrassa ha acabat provocant aquest dilluns una fuita de gas. Segons ha avançat el Diari de Terrassa, uns lladres han aprofitat aquest pont de festius per endur-se part de la instal·lació de subministrament de la cuina del centre educatiu.
En concret, prop de 50 metres del tub ubicat entre el comptador i l'entrada de la cuina ha estat arrencat. Afortunadament, la fuita s'estava produint a l'exterior de l'edifici reduint considerablement el risc de deflagració.
En adonar-se'n, ràpidament la direcció de l'equipament ha alertat als Bombers que han tancat el subministrament general al voltant de les 8 h del matí i, posteriorment, també han mesurat el nivell de gasos a l'interior de la llar d'infants. Per la seva banda, el Departament d'Educació de la Generalitat ha enviat tècnics per avaluar els danys i gestionar la reparació al més aviat possible, prevista inicialment per aquest mateix dimarts.
Avui el centre ha tancat per precaució, però el centre té previst reobrir les seves portes aquest mateix dimarts al seu centenar d'alumnes. Ara bé, ho farà sense servei de calefacció ni el seu servei habitual de cuina fins a la restauració de la incidència.
[plantillavirals]
Un robatori de coure provoca una fuita de gas en una llar d'infants de Terrassa
Afortunadament, la fuita s'estava produint a l'exterior de l'edifici reduint considerablement el risc de deflagració
ARA A PORTADA
Publicat el 11 de desembre de 2023 a les 17:45
Actualitzat el 11 de desembre de 2023 a les 17:49
Et pot interessar
-
Societat Cent persones amb dificultats d'inserció laboral treballaran un any a Terrassa
-
Societat Terrassa organitza la 14a edició de la Mostra del Coneixement
-
Societat Una manifestació i un programa d'activitats per reivindicar l'Orgull LGTBiQ+ a Terrassa
-
Societat El Vallès Occidental, la tercera comarca en rebre més migració d'altres zones de Catalunya
-
Societat Famílies del Karmel de Terrassa faran una manifestació pel «cop d'estat ideològic» de la propietat
-
Societat Aquests són els noms més comuns al Vallès Occidental