Van ser dues les trucades que va rebre la nit de dilluns la Policia Municipal alertant que s'estava produïnt una baralla al carrer de Sabadell. Havien sentit crits al portal del bloc de pisos i també el soroll de vidres trencats.
Quan els agents van arribar-hi van veure tres individus en estat etílic que caminaven pel carrer de Granollers. Al terra hi havia restes de sang. A més, pel que van observar un d'ells havia ensopegat i havia trencat el vidre de la porta d'accés. Un dels individus presentava una ferida oberta a la barbeta d'uns 5 centímetres i un altre amb una altra ferida també sagnant.
La patrulla va intentar parlar amb ells però estaven molt alterats i volien marxar. Els agents van sol·licitar els Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) per atendre els ferits, que van ser traslladats a l'Hospital de Terrassa. La unitat policial va parlar amb el president de la comunitat de veïns i aquest va manifestar que es presentaria a interposar la corresponent denúncia.
Una baralla de borratxos acaba amb una barbeta oberta
Un dels homes va ensopegar amb la mala sort que va trencar un vidre de la porta d'un bloc de pisos
ARA A PORTADA
-
-
L'Ajuntament de Terrassa insisteix en evitar el tancament de línies d'I3 pel curs escolar 2025-26 Redacció
-
-
L'ONG Oberts al Món celebra 20 anys de cooperació a Guatemala amb un concert solidari de jazz Redacció
-
Arriba l'acte de lliurament dels premis de la 44a edició del Concurs BBVA de Dibuix Escolar Redacció
Publicat el 19 de febrer de 2013 a les 18:49
Et pot interessar
-
Societat Història i arquitectura es donen la mà a la Fira Modernista de Terrassa
-
Societat Presenten la Fira Pirata de les Illes perdudes del Roc Blanc a Terrassa
-
Societat La immigració és el principal factor del creixement d'habitants a Terrassa
-
Societat El Torneig Hockey Solidari a Terrassa ja té data de començament
-
Societat Terrassa renova la gespa dels estadis municipals
-
Societat Terrassa és la ciutat de Catalunya on més s'ha reduït la delinqüència l'últim any