Una nena de quatre anys ha estat traslladada en estat molt greu a l'hospital Parc Taulí de Sabadell després d'haver-se ofegat a la piscina municipal de Vallparadís de Terrassa. Els fets han passat al voltant de les sis de la tarda quan s'ha rebut l'avís de l'accident.
En un primer moment els socorristes han fet les primeres maniobres de reanimació a la menor i després ha estat atesa pels serveis sanitaris que se l'han emportat d'urgència al centre mèdic.
Fins al lloc dels fets s'hi han traslladat dues ambulàncies del Servei d'Emergències Mèdiques (SEM), els Mossos d'Esquadra i la Policia Municipal.
Una menor en estat molt greu després d'ofegar-se a la piscina de Vallparadís
La nena de quatre anys ha estat traslladada a l'hospital Parc Taulí
ARA A PORTADA
Publicat el 15 de juliol de 2022 a les 08:29
Actualitzat el 15 de juliol de 2022 a les 08:40
Et pot interessar
-
Societat Terrassa, les Franqueses i Ripollet, les ciutats metropolitanes amb major descens de criminalitat
-
Societat El Museu de Terrassa presenta el nou catàleg i amplia l'oferta educativa
-
Societat L'Ajuntament aprova les obres per acabar amb les humitats del local sota la plaça de Federico García Lorca
-
Societat L'Ajuntament millorarà l'accessibilitat de cinc encreuaments de Terrassa
-
Societat On refrescar-se a Terrassa? El parc urbà que travessa la ciutat com un riu verd
-
Societat L'Ajuntament netejarà i desbrossarà un tram urbà del torrent Mitger aquesta la tardor