El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, es reunirà aquest dimecres a Brussel·les amb el delegat del Govern de Catalunya davant la UE, Amadeu Altafaj. Es tracta d'una primera trobada institucional en la que el president de la Diputació de Lleida vol posar en comú amb Altafaj diferents projectes i accions que la corporació lleidatana ha iniciat per impulsar el desenvolupament econòmic i logístic de la demarcació de Lleida.
Un d'ells és el recent estudi que la institució va encarregar a l'Institut Cerdà i que confirma el gran potencial de Lleida per convertir-se en un gran centre logístic de distribució de productes agroalimentaris. L'objectiu de la trobada és generar sinèrgies i punts de col·laboració en benefici de les terres de Lleida.
Aquesta trobada tindrà lloc un dia abans de la celebració de la conferència, organitzada per FERRMED i patrocinada per la Diputació de Lleida, titulada "The impact of intercontinental Trade on Eu Competitiveness and core network corredors (2015-2030)", que se celebrarà demà i a la que també hi assistirà Reñé.
El projecte de convertir Lleida en un gran centre de distribució agroalimentària arriba a Brussel·les
El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, es reuneix amb el delegat del Govern de Catalunya davant la UE, Amadeu Altafaj
ARA A PORTADA
Publicat el 11 de novembre de 2015 a les 00:00
Actualitzat el 11 de novembre de 2015 a les 13:51
Et pot interessar
-
Societat El Pla d'Urgell desplega una estratègia comarcal per fomentar la lectura
-
Societat L’IEI invertirà 600.000 euros en la memòria democràtica a les terres de Lleida
-
Societat La Diputació invertirà 1,5 milions en suport a persones amb discapacitat fins al 2028
-
Societat La Guàrdia Urbana de Balaguer enxampa una empresa abocant runa de manera il·legal
-
Societat L’església de Sant Antoni de Lleida es prepara per a una nova fase de restauració
-
Societat Els agricultors del Pallars aposten pels drons per tractar les oliveres