El president i propietari del Lleida Esportiu, Albert Esteve, no ha volgut donar la cara aquest diumenge al Camp d'Esports en el darrer partit de la temporada.
Esteve no ha comparegut a la llotja de l'estadi lleidatà després de la derrota al camp de l'Hércules que va suposar el descens de categoria del club. Esteve, que sí que estava a les instal·lacions i que farà una roda de premsa aquest dilluns, ha evitat aparèixer davant dels pocs seguidors que hi havia al camp i que han acomiadat els jugadors i els tècnics amb una sonora esbroncada.
A la tribuna de l'estadi sí que hi han aparegut el director esportiu del club, Jordi Esteve, i Gerard Escoda. Per la seva banda, la coordinadora Montse Balaguer, tampoc s'ha assegut als llocs d'honor i s'ha dedicat a fer fotos del partit, una funció que realitza en les darreres setmanes.
Albert Esteve s'amaga dels seguidors del Lleida Esportiu en el darrer partit de la temporada
El propietari del club no apareix a la llotja del Camp d'Esports en el matx contra La Nucía
ARA A PORTADA
-
-
Maria Àngels Balsells fa història com a primera rectora de la Universitat de Lleida Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Balaguer opta a 12,5 milions per transformar a fons el Centre Històric entre 2026 i 2030 Àlvar Llobet i Sotelo
-
Les Garrigues preveu una campanya millor que la dels tres darrers anys «desastrosos» Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el 23 de maig de 2021 a les 23:15
Et pot interessar
-
Esports
El Lleida CF planta batalla al líder però torna de Badalona de buit
-
Esports
L’AEM denuncia una situació “discriminatòria” per l'ús de l'estadi mentre l’Atlètic Lleida inicia el ressembrat
-
Esports
L’Atlètic Lleida cau amb honor davant l’Espanyol en una gran nit de Copa
-
Esports
Marc Márquez passa finalment pel quiròfan per estabilitzar l’espatlla
-
Esports
El Palau Blaugrana es rendeix a l'Hiopos
-
Esports
«Celebraria com una Champions deu anys del Lleida a Tercera»
