El president i propietari del Lleida Esportiu, Albert Esteve, no ha volgut donar la cara aquest diumenge al Camp d'Esports en el darrer partit de la temporada.
Esteve no ha comparegut a la llotja de l'estadi lleidatà després de la derrota al camp de l'Hércules que va suposar el descens de categoria del club. Esteve, que sí que estava a les instal·lacions i que farà una roda de premsa aquest dilluns, ha evitat aparèixer davant dels pocs seguidors que hi havia al camp i que han acomiadat els jugadors i els tècnics amb una sonora esbroncada.
A la tribuna de l'estadi sí que hi han aparegut el director esportiu del club, Jordi Esteve, i Gerard Escoda. Per la seva banda, la coordinadora Montse Balaguer, tampoc s'ha assegut als llocs d'honor i s'ha dedicat a fer fotos del partit, una funció que realitza en les darreres setmanes.
Albert Esteve s'amaga dels seguidors del Lleida Esportiu en el darrer partit de la temporada
El propietari del club no apareix a la llotja del Camp d'Esports en el matx contra La Nucía
ARA A PORTADA
Publicat el 23 de maig de 2021 a les 23:15
Et pot interessar
-
Esports El Lleida CF es resisteix a morir: entra en concurs i planifica la temporada a 3era RFEF
-
Esports L’Atlètic Lleida tindrà l’Alpicat com a filial
-
Esports Márquez triomfa a Alemanya i signa la seva setena victòria
-
Esports L’Atlètic Lleida ocuparà la plaça del Lleida CF a Segona RFEF
-
Esports La Federació confirma el descens administratiu del Lleida CF
-
Esports El reglament de la Federació no contempla pròrrogues com la que demana el Lleida CF