El Lleida CF denuncia que la Paeria vol expulsar-lo del Camp d’Esports

El club assegura que l’Ajuntament no ofereix cap alternativa per disputar els partits

Publicat el 08 de setembre de 2025 a les 15:29
Actualitzat el 08 de setembre de 2025 a les 15:30

El conflicte entre el Lleida CF i l’Ajuntament de Lleida pel futur del Camp d’Esports continua obert. El club ha fet públic aquest dilluns un comunicat en què lamenta que el consistori hagi presentat davant el Jutjat Contenciós Administratiu dos escrits que, segons el club, els deixen sense possibilitat de fer ús de l’estadi municipal.

En un dels escrits, l’Ajuntament argumenta que el Lleida CF ja no necessita el Camp d’Esports arran del descens administratiu de categoria. En l’altre, interposa un recurs d’apel·lació contra la resolució que denegava l’execució provisional de la sentència del conveni de l’estadi.

El club denuncia que, per primer cop, el consistori no només insisteix a retirar-los la condició d’usuaris del Camp d’Esports, sinó que tampoc ofereix cap alternativa per poder entrenar o competir en una altra instal·lació municipal.

Des de la directiva del Lleida CF critiquen que l’Ajuntament no hagi escoltat les seves peticions per retirar aquests escrits ni hagi tingut en compte els acords assolits amb l’AEM i l’Atlètic Lleida per compartir l’ús de l’estadi. A més, acusen el consistori de trencar les vies de diàleg obertes en les reunions dels passats 20 de juny i 11 de juliol.

El club assegura que la situació posa en risc el seu futur immediat i reclama una solució urgent que garanteixi la seva continuïtat esportiva.