El davanter d’Almacelles, Joel Febas, deixa el Lleida Esportiu. El seu fitxatge pel Llevant CD és qüestió d’hores, segons ha informat Catalunya Ràdio.
Febas té 20 anys i ha estat un dels millors futbolistes del club lleidatà en la darrera temporada. Ha marcat deu gols i té previst signar amb el club del País Valencià per tres anys.
Ara a portada
-
-
Societat «Si el camp cau, cau tot el país»: resignació i resiliència dels pagesos després de la pedregada Oriol Almacellas Verdés
-
Societat «Vam fer el que ens agradaria que fessin per nosaltres»: solidaritat veïnal a l’Albi amb els 590 afectats del tren Oriol Almacellas Verdés
-
Societat Els CAP i hospitals de Lleida funcionen amb normalitat l'endemà de l'apagada elèctrica Redacció
-
Publicat el 04 de juliol de 2022 a les 15:16