El nou vicepresident del Govern i conseller d'Economia, Pere Aragonès, ha anunciat que "des de dilluns mateix" s'aixecarà "la intervenció financera" de la Generalitat "per decisió del govern de Catalunya". Aragonès ho ha dit aquest dissabte a la tarda a Sant Feliu de Llobregat durant el seu primer acte públic després de prendre possessió. El vicepresident de l'executiu de Quim Torra ha celebrat que "després de mesos de tenir males notícies" per fi s'ha constituït el govern de la Generalitat i "s'ha acabat amb el 155".
"Ja no hi ha 155 ni intervenció de les finances", ha exclamat. Aragonès també s'ha dirigit al president del govern espanyol, Pedro Sánchez: "President, seiem a parlar, traiem la política dels tribunals i posem-la a una taula de negociació", ha proposat.
"No li demanem que renunciï a res, tampoc nosaltres renunciarem a res però hem de situar el diàleg i la negociació com dos governs adults i responsables. El govern de la Generalitat està disposat i preparat", ha dit Aragonès.
Aragonès anuncia que dilluns s'aixecarà la intervenció financera «per decisió del Govern»
El vicepresident i conseller d'Economia proposa a Pedro Sánchez "treure la política dels tribunals" i posar-la a "una taula de negociació"
ARA A PORTADA
Publicat el 03 de juny de 2018 a les 00:06
Et pot interessar
-
Política La Paeria redueix la taxa variable d’escombraries i congela els principals impostos per al 2026
-
Política L'Ajuntament de Mollerussa es reunirà amb la Generalitat per desbloquejar el col·lapse
-
Política Mollerussa col·lapsa: Marc Solsona demana al Govern que intervingui l'ajuntament davant el bloqueig intern
-
Política ERC trenca el pacte de govern amb el PSC a Soses per discrepàncies en la construcció del pavelló municipal
-
Política El Pla d’Urgell pica a la porta de la Generalitat: «Prometen món rural, però no contesten el telèfon»
-
Política Aliança Catalana seria primera força a Lleida, segons un sondeig