El nou vicepresident del Govern i conseller d'Economia, Pere Aragonès, ha anunciat que "des de dilluns mateix" s'aixecarà "la intervenció financera" de la Generalitat "per decisió del govern de Catalunya". Aragonès ho ha dit aquest dissabte a la tarda a Sant Feliu de Llobregat durant el seu primer acte públic després de prendre possessió. El vicepresident de l'executiu de Quim Torra ha celebrat que "després de mesos de tenir males notícies" per fi s'ha constituït el govern de la Generalitat i "s'ha acabat amb el 155".
"Ja no hi ha 155 ni intervenció de les finances", ha exclamat. Aragonès també s'ha dirigit al president del govern espanyol, Pedro Sánchez: "President, seiem a parlar, traiem la política dels tribunals i posem-la a una taula de negociació", ha proposat.
"No li demanem que renunciï a res, tampoc nosaltres renunciarem a res però hem de situar el diàleg i la negociació com dos governs adults i responsables. El govern de la Generalitat està disposat i preparat", ha dit Aragonès.
Aragonès anuncia que dilluns s'aixecarà la intervenció financera «per decisió del Govern»
Política
El vicepresident i conseller d'Economia proposa a Pedro Sánchez "treure la política dels tribunals" i posar-la a "una taula de negociació"
ARA A PORTADA
-
Política La Paeria prohibeix l'ús del vel integral als carrers amb els vots de PSC, Junts i Vox Àlvar Llobet i Sotelo
-
Política Lleida posa al dia les regles de convivència: més mediació i noves normes per a l’espai públic Àlvar Llobet i Sotelo
-
Política Expulsat un regidor de Vox del ple de la Paeria per qualificar Companys de «genocida» Àlvar Llobet i Sotelo
-
Societat L’excap de Carreteres nega haver cobrat suborns per afavorir una constructora Àlvar Llobet i Sotelo
-
Publicat el
03 de juny de 2018 a
les 00:06
Et pot interessar
-
Política Lleida tirarà endavant l'ordenança que prohibeix el burca gràcies al vot de Junts
-
Política
Santiago Abascal, a Lleida: «Les solucions no passen per impulsar campaments d'immigrants»
-
Política
L’oposició frena l’ordenança de civisme de Lleida que prohibeix el burca i el nicab
-
Política
Onze de Setembre: recordar, persistir, guanyar
-
Política
Meritxell Feliu serà la candidata d’Aliança Catalana a l'alcaldia de Lleida
-
Política
40 aniversari de l'agermanament de l'estat de Califòrnia amb Catalunya i els amics de Gaspar de Portolà (IV)
