El president de la Generalitat, Carles Puigdemont, es reunirà amb la presidenta del grup parlamentari de la CUP, Mireia Boya, el proper dimecres 10 de febrer. És una més de les trobades que el cap de l'executiu està mantenint amb els líders dels grups parlamentaris, però té una connotació especial en tractar-se de la representant de la formació política que sustenta l'estabilitat parlamentària del Govern.
Segons ha explicat l'esquerra anticapitalista, dues persones més –encara per determinar- acompanyaran Boya a la reunió, tot i que habitualment l'executiu només convida a un representant per cada grup polític.
La reunió amb Boya i la que Puigdemont té prevista el proper dijous amb el president del grup popular, Xavier García Albiol, tancaran la ronda amb l'oposició. El president tindrà pendent encara una trobada amb el president del grup parlamentari de JxSí.
							
																					
																Carles Puigdemont es reunirà amb Mireia Boya el proper 10 de febrer
El president de la Generalitat continua la ronda de contactes amb els líders parlamentaris
ARA A PORTADA
Publicat el 02 de febrer de 2016 a les 16:31
																			
								Et pot interessar
- 
												 Política
												ERC exigeix al govern de Lleida que compleixi amb l’enderroc de l’antiga discoteca de Gardeny Política
												ERC exigeix al govern de Lleida que compleixi amb l’enderroc de l’antiga discoteca de Gardeny
- 
												 Política
												Lleida reduirà a la meitat el temps de tramitació per a nous projectes empresarials estratègics Política
												Lleida reduirà a la meitat el temps de tramitació per a nous projectes empresarials estratègics
- 
												 Política
												Jordina Freixanet, candidata d'ERC a Lleida per a les municipals del 2027 Política
												Jordina Freixanet, candidata d'ERC a Lleida per a les municipals del 2027
- 
												 Política
												El Govern crearà quatre noves seus corporatives i tres noves OAC a la vegueria de l'Alt Pirineu i Aran Política
												El Govern crearà quatre noves seus corporatives i tres noves OAC a la vegueria de l'Alt Pirineu i Aran
- 
												 Política
												Illa referma el seu compromís amb projectes com els Canals d'Urgell, Torreblanca i l'estació intermodal de Lleida Política
												Illa referma el seu compromís amb projectes com els Canals d'Urgell, Torreblanca i l'estació intermodal de Lleida
- 
												 Política
												La Paeria redueix la taxa variable d’escombraries i congela els principals impostos per al 2026 Política
												La Paeria redueix la taxa variable d’escombraries i congela els principals impostos per al 2026

 
															 
															 
															 
															