El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, ha acollit la delegada del Govern de la Generalitat a Lleida, Solés Carabasa, en la seva primera visita oficial des del seu nomenament recent. Talarn, acompanyat pel diputat Fermí Masot i la cap de l'Oposició, Rosa Maria Perelló, ha participat en una reunió de treball amb Carabasa per discutir la coordinació davant els principals reptes del territori.
Talarn ha destacat l'alta col·laboració institucional entre la Diputació de Lleida i la Generalitat, ressaltant el profund coneixement del món local de la nova delegada, qui ha exercit com a regidora i alcaldessa de Ponts. "Aquest coneixement facilita reforçar el compromís que ambdues institucions tenim amb els municipis, ja que facilitar els projectes de les alcaldies ajuda a millorar la vida dels nostres conciutadans", ha afirmat Talarn.
Després de signar el llibre d'honor de la Diputació, Solés Carabasa ha subratllat la importància de continuar treballant conjuntament amb la Diputació de Lleida i altres institucions, així com amb agents econòmics i socials. Ha mencionat que aquesta col·laboració és essencial per avançar en els objectius estratègics del territori, establerts a través de l'agenda compartida, que ha demostrat ser una metodologia efectiva per al desenvolupament de les terres de Lleida.
Carabasa ha destacat diversos objectius compartits per les dues administracions, com la millora de les condicions de vida econòmica i social al món rural mitjançant les mesures de l'Agenda Rural de Catalunya. També ha esmentat l'impuls del BioHub Cat, que busca convertir les terres de Lleida en el pol principal català en aquest àmbit, i una gestió més eficient dels recursos hídrics en el context de sequera actual. A més, s'ha referit a la millora de la mobilitat, inclòs el sistema de Rodalies i les infraestructures viàries de les Garrigues, la coordinació de la campanya de la fruita, especialment en la gestió de l'allotjament i necessitats bàsiques dels temporers, i la continuació dels esforços en la transformació feminista, amb especial atenció a la lluita contra la violència masclista i l'atenció a les dones afectades.
La delegada del Govern visita la Diputació de Lleida per abordar estratègies clau
Política
S'acorden iniciatives clau per millorar les condicions de vida al món rural i potenciar el desenvolupament econòmic de Lleida
- Visita de la Delegada del Govern a la Diputació de Lleida -
- Diputació de Lleida
ARA A PORTADA
-
Política La Paeria prohibeix l'ús del vel integral als carrers amb els vots de PSC, Junts i Vox Àlvar Llobet i Sotelo
-
Política Lleida posa al dia les regles de convivència: més mediació i noves normes per a l’espai públic Àlvar Llobet i Sotelo
-
Política Expulsat un regidor de Vox del ple de la Paeria per qualificar Companys de «genocida» Àlvar Llobet i Sotelo
-
Societat L’excap de Carreteres nega haver cobrat suborns per afavorir una constructora Àlvar Llobet i Sotelo
-
Publicat el
05 de juliol de 2024 a
les 12:26
Et pot interessar
-
Política Lleida tirarà endavant l'ordenança que prohibeix el burca gràcies al vot de Junts
-
Política
Santiago Abascal, a Lleida: «Les solucions no passen per impulsar campaments d'immigrants»
-
Política
L’oposició frena l’ordenança de civisme de Lleida que prohibeix el burca i el nicab
-
Política
Onze de Setembre: recordar, persistir, guanyar
-
Política
Meritxell Feliu serà la candidata d’Aliança Catalana a l'alcaldia de Lleida
-
Política
40 aniversari de l'agermanament de l'estat de Califòrnia amb Catalunya i els amics de Gaspar de Portolà (IV)
