.@angelrosdomingo has entrat al meu despatx sense jo saber-ho. Un acte inacceptable q no quedarà així. M'has regirat papers, també?
— Carles Vega ||*|| (@carlesvega) octubre 11, 2015
El líder d'ERC acusa Àngel Ros d'haver entrat al despatx del partit a treure l'estelada
Carles Vega creu que aquest acte és inacceptable i avisa que això "no quedarà així"
ARA A PORTADA
-
L'estiu comença amb avisos del Meteocat per calor diürna i nocturna: 40 comarques en alerta Arnau Urgell i Vidal
-
-
-
Els Bombers donen per controlats o extingits els deu incendis dels darrers dies a Ponent Àlvar Llobet i Sotelo
-
Un motorista ferit greu en precipitar-se per un barranc prop de Josa i Tuixén, a l'Alt Urgell Redacció
Publicat el
11 d’octubre de 2015 a
les 17:11
Actualitzat el
11 d’octubre de 2015 a les
17:21
El líder d'ERC a la Paeria de Lleida, Carles Vega, ha acusat l'alcalde de la ciutat, Àngel Ros, d'haver entrat al despatx que el grup municipal té al consistori sense el seu permís per retirar l'estelada. Vega considera, al seu compte de Twitter, que aquest acte és "inacceptable", assegura que això "no quedarà així" i li pregunta si li ha regirat papers.
Escull Lleida com la teva font preferida de Google
Et pot interessar
-
Política
Junts i Ara Pacte Local concorreran en coalició a les municipals de Mollerussa
-
Política
El PSC «fitxa» Rosa Pujol, alcaldessa d'Aitona
-
Política
ERC vol més policies a Balaguer i recrimina el «silenci» del govern després dels episodis de baralles
-
Política
La Diputació apropa la intel·ligència artificial als municipis de Lleida
-
Política
Aliança Catalana denuncia «l'abandonament sistemàtic» de la variant de la C-14 a Tàrrega
-
Política
La Generalitat reclama a Aragó 790.000 euros per les obres de Sixena que van sortir de Lleida
