La cap de llista del PSC per Lleida al Congrés de diputats, Mònica Lafuente, ha afirmat avui que "les propostes i els programes de la dreta sempre provoquen força recel; encara podem recordar com Rajoy prometia al 2011 acabar amb l’atur o no pujar impostos, i només cal veure com el país està avui molt pitjor en aquestes i altres qüestions". Tot i la clatellada al PP, la candidata socialista ha carregat les tintes contra C's, de qui ha dit que les seves propostes "poden ser terribles pels territoris". En aquest sentit s'ha preguntat "a què es refereix Ciutadans quan en el seu programa parlen de recuperar el Pla Hidrològic Nacional".
Lafuente ha advertit que la formació que lidera Albert Rivera vol dir suprimir l’ACA, recentralitzar competències i recuperar el transvasament de l’Ebre alhora que ha criticat la nova dreta per seguir sent igual de temible com la vella, ja que "manté la ideologia recentralitzadora en tots els àmbits, com ho fa també la proposta del Ciutadans per la fusió de municipis".
La cap de llista ha explicat que "la proposta socialista pel que fa a la gestió de l’agua en aquest sentit és clara; apostem per una Planificació Hidrològica eficaç per garantir la disponibilitat de l’aigua en quantitat i qualitat suficient, així com en l’ús eficient del recurs atenent a les necessitats ambientals però també les territorials i econòmiques".
El PSC, a l'atac contra C's: «Les seves propostes poden ser terribles»
La candidata de Lleida, Mònica Lafuente, alerta que la formació´d'Albert Rivera pretén recuperar el Pla Hidrològic Nacional
ARA A PORTADA
-
-
Junts i la CUP li prenen l’alcaldia de Tàrrega a ERC: Rosa Maria Perelló serà l’alcaldessa Àlvar Llobet i Sotelo
-
Detingut a Tàrrega un lladre reincident per cinc robatoris amb força a l'interior de vehicles Redacció
-
-
Diversificació i innovació: la recepta de la maquinària agrícola per superar Trump Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el
12 de desembre de 2015 a
les 00:00
Actualitzat el
12 de desembre de 2015 a les
02:45
Et pot interessar
-
Política
Els pressupostos preveuen 163 milions a Ponent: consulta les inversions
-
Política
El PSC es queda sol en la defensa del centre comercial de Lleida
-
Política
L'oposició tomba l'augment salarial dels regidors del govern de Balaguer
-
Política
Perilla l’alcaldia d’Alba Pijuan a Tàrrega després de perdre la moció de confiança
-
Política
Pijuan se sotmetrà a una qüestió de confiança al no aconseguir aprovar el pressupost de Tàrrega
-
Política
González reorganitza el govern de Balaguer per sobreviure fins a final de mandat
