ERC guanyaria les eleccions a la demarcació de Lleida amb dos escons, segons l'enquesta que ha publicat aquest dissabte La Vanguardia. El rotatiu català apunta també un retrocés de Junts per Catalunya, que podria perdre el representant a Madrid en benefici d'un PSC que podria arribar a obtenir el segon representant.
D'aquesta manera, el sondatge contempla un possible repartiment dels quatre escons entre republicans i socialistes. En Comú Podem perdia l'escó que té actualment i Cs entraria a la lluita per l'escó desbancant el PP, que queda relegat a una cinquena posició lluny de revalidar el diputat.
ERC guanyaria les eleccions a Lleida i el PSC podria arribar al segon escó, segons una enquesta
Republicans i socialistes es podrien repartir els quatre diputats lleidatans, mentre que Junts per Catalunya veu perillar l'escó
ARA A PORTADA
Publicat el 13 d’abril de 2019 a les 18:31
Et pot interessar
-
Política PSC i Junts pacten l'alcaldia d'Almacelles per a Vanessa Olivart
-
Política «La segregació del Bisbat de Lleida va ser la guspira que va encendre el litigi de Sixena»
-
Política Balaguer aprova el nou pressupost: 21,9 milions
-
Política ERC denuncia que l’ampliació de la zona blava a Lleida busca més ingressos i no mobilitat sostenible
-
Política El Parlament demana més trens entre Lleida i Montsó i reobrir estacions a Almacelles i Raimat
-
Política ERC d'Almacelles proposa un «govern de consens» després de la dimissió de l'alcalde