ERC guanyaria les eleccions a la demarcació de Lleida amb dos escons, segons l'enquesta que ha publicat aquest dissabte La Vanguardia. El rotatiu català apunta també un retrocés de Junts per Catalunya, que podria perdre el representant a Madrid en benefici d'un PSC que podria arribar a obtenir el segon representant.
D'aquesta manera, el sondatge contempla un possible repartiment dels quatre escons entre republicans i socialistes. En Comú Podem perdia l'escó que té actualment i Cs entraria a la lluita per l'escó desbancant el PP, que queda relegat a una cinquena posició lluny de revalidar el diputat.
ERC guanyaria les eleccions a Lleida i el PSC podria arribar al segon escó, segons una enquesta
Republicans i socialistes es podrien repartir els quatre diputats lleidatans, mentre que Junts per Catalunya veu perillar l'escó
ARA A PORTADA
Publicat el 13 d’abril de 2019 a les 18:31
Et pot interessar
-
Política Francesc Roset pren el relleu de Sergi Pelegrí a l’alcaldia d’Arbeca
-
Política Tàrrega reestructura el cartipàs després de la sortida de la CUP
-
Política La Paeria aprova l’inici del nou POUM, amb 27.000 habitatges i reordenació del sòl industrial
-
Política Pijuan defensa la continuïtat del servei privat d’aigua: «No és viable la municipalització»
-
Política La CUP surt del govern de Tàrrega pel trencament de l’acord sobre l’aigua
-
Política Les crítiques per la inseguretat i la deixadesa marquen la reunió del pla integral del casc antic de Balaguer