Francesc Gabarrell serà el candidat de la CUP a la demarcació de Lleida. Segons ha pogut saber aquest diari, la formació ha decidit apostar pel lleidatà per liderar la candidatura cupaire a les eleccions del proper 10 de novembre en les quals els anticapitalistes es presentaran per primera vegada.
La trajectòria política de Gabarrell a les institucions va començar el 2015 quan va ser escollit regidor de la Crida per Lleida a la Paeria. Gabarell, que anava de número dos d'aquella candidatura, va compartir representació amb Pau Juvillà durant la passada legislatura.
Mireia Vehí, candidata a Barcelona
El lleidatà compartirà cartell amb Mireia Vehí, que serà la candidata per Barcelona. La comissió de llistes ha proposat el seu nom i ara haurà de ser ratificat per la militància. De la mateixa manera, els militants hauran d'avalar l'aposta de la comissió perquè Albert Botran sigui el número dos i Eulàlia Reguant la número tres.
Francesc Gabarrell serà el candidat lleidatà de la CUP a les eleccions espanyoles del 10-N
Va ser regidor de la Crida per Lleida a la Paeria durant la legislatura passada

- Francesc Gabarrell, en primer terme -
- Àlvar Llobet
ARA A PORTADA
Publicat el 04 d’octubre de 2019 a les 19:03
Actualitzat el 04 d’octubre de 2019 a les 19:29
Et pot interessar
-
Política Arnau Salat, nou alcalde de la Floresta després d’una moció de censura polèmica
-
Política L’Ajuntament de Mollerussa encalla amb un crèdit de dos milions i fa un toc d’atenció al servei de neteja
-
Política ERC pressiona el govern perquè les ajudes pels incendis no s’apaguin abans d’arribar
-
Política Mollerussa modifica la guia interventora per reduir la burocràcia i agilitzar els pagaments
-
Política Mínguez defensa el PSOE mentre creixen les incògnites sobre la jornada laboral i l’IRPF: «Sempre complim»
-
Política ERC pressiona el govern de Larrosa: “A Cappont no es viu d’anuncis, es necessiten escoles”