[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=5IDjm1JuHvU[/youtube]
Les al·lusions als banquers, a l'exèrcit espanyol, la monarquia i els seus símbols en el marc de l'arribada del Rei Carnestolets a Solsona han desfermat reaccions d'indignació en mitjans unionistes i a les xarxes socials.
Dissabte passat, la comitiva festiva va incloure l'entrada de "tropes espanyoles" a Solsona, degudament "uniformades" i amb la bandera constitucional. Una estona després, van ser "atacades" per un vehicle des del qual una persona, amb la bandera estelada a l'esquena, feia com si els disparés trets, causant los diverses "baixes". Tot això enmig de l'espectacular enrenou, confusió, fum i disbauxa que presideix un dels carnavals amb més participació del país.
Un vídeo difós a les xarxes socials, elaborat amb fragments de programes de televisió i d'altres talls d'imatges, vol denunciar aquest carnaval. El muntatge, que no està signat, acaba amb uns textos en què acusa el carnaval d'adoctrinar els infants, reclama que "para exigir respeto, hay que respetar primero" i ho rebla amb "los catalanes son españoles".
Indignació pels atacs a Espanya, l'exèrcit i la bandera al Carnaval de Solsona
Dissabte passat, la comitiva festiva va incloure l'entrada de "tropes espanyoles" a Solsona
ARA A PORTADA
-
-
Maria Àngels Balsells fa història com a primera rectora de la Universitat de Lleida Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Balaguer opta a 12,5 milions per transformar a fons el Centre Històric entre 2026 i 2030 Àlvar Llobet i Sotelo
-
Les Garrigues preveu una campanya millor que la dels tres darrers anys «desastrosos» Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el 21 de febrer de 2015 a les 16:40
Et pot interessar
-
Política
Lleida estrena la videoatenció ciutadana
-
Política
«Els llaços grocs van ser un punt d'inflexió en el desacomplexament de l'extrema dreta a Catalunya»
-
Política
ERC exigeix al govern de Lleida que compleixi amb l’enderroc de l’antiga discoteca de Gardeny
-
Política
Lleida reduirà a la meitat el temps de tramitació per a nous projectes empresarials estratègics
-
Política
Jordina Freixanet, candidata d'ERC a Lleida per a les municipals del 2027
-
Política
El Govern crearà quatre noves seus corporatives i tres noves OAC a la vegueria de l'Alt Pirineu i Aran
