L'Índex de Preus de Consum (IPC) ha baixat més d'un punt al juny a les comarques de Ponent i l'Alt Pirineu i Aran i s'ha situat en l'1,8% en comparació amb el mateix mes de l'any passat.
Segons dades publicades aquest dimecres per l'Institut Nacional d'Estadística (INE), els aliments també han continuat moderant-se, però encara són un 10,7% més cars que fa un any.
Les dades de la demarcació de Lleida coincideixen amb les de Catalunya, on la inflació també cau més d'un punt i se situa en l'1,9% al juny, el nivell més baix des del març de 2021. Al conjunt de país, el preu dels aliments també es continua moderant però són un 10% més cars que fa un any.
La inflació a les comarques de Lleida cau més d'un punt i se situa en l'1,8% al juny
Política
Els aliments continuen moderant el seu preu però són un 10,7% més cars que fa un any
ARA A PORTADA
Publicat el
12 de juliol de 2023 a
les 12:03
Actualitzat el
12 de juliol de 2023 a les
12:05
Et pot interessar
-
Política Sara Bailac deixa el Senat i renuncia a repetir com a candidata d'ERC per Lleida
-
Política
ERC reclama congelar els impostos de la Paeria i compensacions per la taxa de residus
-
Política
Treballem per Balaguer denuncia que el govern local no aplica la moció per limitar l'horari nocturn dels comerços
-
Política
El socialista Sebastià Noguero és investit nou alcalde d'Almenar en compliment del pacte amb ERC
-
Política
Un centenar de persones recorden l’1-O a la plaça Paeria de Lleida
-
Política
Expulsat un regidor de Vox del ple de la Paeria per qualificar Companys de «genocida»
