Les localitzacions de més de 200 punts foscos dels carrers de Lleida que ha fet públiques aquest dilluns el grup municipal de CiU han caigut malament al govern de la ciutat. El regidor d'Urbanisme, Fèlix Larrosa, ha sortit al pas de les declaracions del líder convergent, Toni Postius, assegurant que la Paeria ha atès totes les queixes que ha rebut per problemes d'il·luminació als carrers de la ciutat.
En aquest sentit, l'edil socialista ha indicat que "s’han atès 98 sol·licituds d’actuacions en temes de llum i totes s’han resolt", alhora que ha lamentat que el cap de l'oposició no hagi explicat a l'executiu local els problemes que han estat denunciats en roda de premsa. Larrosa ha apuntat també que es serveis tècnics de la Paeria han comprovat els nivells lumínics de nombrosos carrers, i que tots ells "són correctes", per la qual cosa, ha demanat a Postius que contrasti les seves informacions amb les que han registrat els tècnics del consistori.
El regidor ha posat l'accent també en l’estalvi aconseguit en matèria d’enllumenat, i ha apuntat que l'any vinent es mesurarà l’estalvi amb comptadors. "El mes de gener de 2016 es farà sobre gener de 2015. Això està estructurat d’aquesta manera al contracte" ha dit Larrosa, que s'ha queixat de la "falta de responsabilitat absoluta per part de CiU".
La Paeria rebat CiU i assegura que els nivells lumínics de Lleida són correctes
El regidor d'Urbanisme, Fèlix Larrosa, assegura que els tècnics del consistori han registrat bons índex, i ha assegurat que s'han resolt totes les queixes ciutadanes en aquest sentit
ARA A PORTADA
Publicat el
30 de novembre de 2015 a
les 23:33
Actualitzat el
01 de desembre de 2015 a les
13:27
Et pot interessar
-
Política
La Diputació apropa la intel·ligència artificial als municipis de Lleida
-
Política
Aliança Catalana denuncia «l'abandonament sistemàtic» de la variant de la C-14 a Tàrrega
-
Política
La Generalitat reclama a Aragó 790.000 euros per les obres de Sixena que van sortir de Lleida
-
Política Violant Cervera es perfila com a candidata de Junts a Lleida
-
Política
Més de vint entitats s'oposen a Saül Craviotto com a pregoner de les Festes de Maig
-
Política
La CUP s'obre a pactar amb els comuns per a les municipals de Lleida
