"Bona gent. Sóc capellà a Gósol. Tinc 95 anys, català sense pors. Resulta que entre peres i pomes vinc a representar el poble del Ponent, així que les enceto per algú d’aquestes terres que tots coneixeu. En Màrius Torres: La galerna i el llamp, el torb i la tempesta sobre l’ample terrer l’han combatut a ras. La flor de l’esperança minúscula i tenaç color dels nostres somnis únicament hi resta.
A hores d’ara parlar del torb i la tempesta està al dia perquè ens les claven per tot arreu, però no tinc cap por que si anem junts no hi ha qui ens tombi. Però el poeta ens parla de la flor de l’esperança minúscula i tenaç. Ara la nostra esperança no és minúscula, però té la tenacitat d’un poble que s’ha cansat de ser mesell. Diumenge toca votar, bona gent, no tingueu por, voteu Junts pel sí. Aquest cop no votem ningú, votem Catalunya. I acabo amb els polítics. El poble us ho exigeix, no us esperdigoleu amb minúcies de partit, feu sempre pinya".
L'emotiva carta de mossèn Josep Maria Ballarín: «Si anem junts no hi ha qui ens tombi»
El popular capellà no ha pogut assistir a l'acte central de la candidatura Junts pel Sí a Lleida
ARA A PORTADA
Publicat el 22 de setembre de 2015 a les 21:08
Actualitzat el 22 de setembre de 2015 a les 21:33
El capella de Gòsol, Josep Maria Ballarin, que tanca la llista de Junts pel Sí a Lleida, ha volgut dedicar avui, a l'acte central a la capital del Segrià, una carta en la qual demana que el poble segueixi unit per reclamar un nou Estat.
Et pot interessar
-
Política La Paeria redueix la taxa variable d’escombraries i congela els principals impostos per al 2026
-
Política L'Ajuntament de Mollerussa es reunirà amb la Generalitat per desbloquejar el col·lapse
-
Política Mollerussa col·lapsa: Marc Solsona demana al Govern que intervingui l'ajuntament davant el bloqueig intern
-
Política ERC trenca el pacte de govern amb el PSC a Soses per discrepàncies en la construcció del pavelló municipal
-
Política El Pla d’Urgell pica a la porta de la Generalitat: «Prometen món rural, però no contesten el telèfon»
-
Política Aliança Catalana seria primera força a Lleida, segons un sondeig