José Ignacio Llorens no serà diputat del PP al Congrés durant la propera legislatura. Els ciutadans de Lleida li han donat l'esquena al popular, que es presentava per vuitena vegada cop a cap de cartell i que ha aconseguit 21.712 vots amb el 97% escrutat, un 11,3% que no li serveix per arribar a la carrera de San Jerónimo madrilenya, indret que coneix després d'haver estat durant 28 anys diputat popular.
El PP lleidatà, fora del Congrés per tercera vegada
Amb aquests resultats, el PP lleidatà es queda per tercera vegada sense representació a Corts després que l'any 1989 el mateix Llorens no aconseguís entrar, i el 2004 fos el candidat Jordi Montanya el que ho intentés sense èxit.
El resultat d'aquest diumenge ja s'intuïa dins de la formació. Diversos membres del partit, entre ells el mateix Llorens, han anat admetent a mesura que ha anat avançant la campanya la dificultat de repetir els resultats de fa quatre anys. Les enquestes internes s'han convertit en reals, i l'electorat lleidatà ha jubilat Llorens, un dels polítics populars més històrics a la demarcació de Lleida.
							
																					
														
								Lleida jubila José Ignacio Llorens
El candidat del PP no aconsegueix revalidar l'escó, i per primer cop en deu anys la formació no tindrà representació al Congrés
ARA A PORTADA
Publicat el 20 de desembre de 2015 a les 22:35
										Actualitzat el 21 de desembre de 2015 a les 10:33
									
								Et pot interessar
- 
												 Política
												ERC exigeix al govern de Lleida que compleixi amb l’enderroc de l’antiga discoteca de Gardeny Política
												ERC exigeix al govern de Lleida que compleixi amb l’enderroc de l’antiga discoteca de Gardeny
- 
												 Política
												Lleida reduirà a la meitat el temps de tramitació per a nous projectes empresarials estratègics Política
												Lleida reduirà a la meitat el temps de tramitació per a nous projectes empresarials estratègics
- 
												 Política
												Jordina Freixanet, candidata d'ERC a Lleida per a les municipals del 2027 Política
												Jordina Freixanet, candidata d'ERC a Lleida per a les municipals del 2027
- 
												 Política
												El Govern crearà quatre noves seus corporatives i tres noves OAC a la vegueria de l'Alt Pirineu i Aran Política
												El Govern crearà quatre noves seus corporatives i tres noves OAC a la vegueria de l'Alt Pirineu i Aran
- 
												 Política
												Illa referma el seu compromís amb projectes com els Canals d'Urgell, Torreblanca i l'estació intermodal de Lleida Política
												Illa referma el seu compromís amb projectes com els Canals d'Urgell, Torreblanca i l'estació intermodal de Lleida
- 
												 Política
												La Paeria redueix la taxa variable d’escombraries i congela els principals impostos per al 2026 Política
												La Paeria redueix la taxa variable d’escombraries i congela els principals impostos per al 2026

 
															 
															 
															 
															