La primera tinent d'alcalde de la Paeria i regidora d'Hisenda, Montse Mínguez, ha respost el líder del PDECAT, Toni Postius, que ha afirmat que Àngel Ros és l'alcalde d'una "minoria" perquè l'independentisme va superar el 50% el passat 21-D. En aquest sentit, l'edil socialista ha assegurat que als comicis municipals no compta la independència i, en canvi, sí un "projecte de ciutat i estar al servei dels veïns i veïnes".
En aquest sentit, Mínguez ha dit que Postius hauria de tenir "vergonya que la Generalitat hagi estat condemnada per no pagar les Escoles Bressol de les ciutats del país, entre elles, Lleida", alhora que li ha recordat que no ha fet autocrítica per situacions com la de Carles Puigdemont a Brussel·les, Quim Forn a la presó, la condemna del Cas Palau o per tenir "un país dividit" per culpa del procés sobiranista. "Amb aquesta presentació, potser que el senyor Postius dediqui una estona a fer autocrítica i a demanar perdó a tots els catalans per la corrupció demostrada", ha reblat Mínguez.
Montse Mínguez: «A les eleccions municipals no compta la independència»
La primera tinent d'alcalde de la Paeria respon Toni Postius i li recrimina que no hagi fet autocrítica després de la "fuga" de Puigdemont i de l'empresonament de Quim Forn
ARA A PORTADA
-
-
110 bombers voluntaris de Lleida porten la Generalitat als tribunals per reclamar drets laborals Redacció
-
Protecció Civil fa un simulacre d’accident aeri a l’aeroport de Lleida-Alguaire amb morts i ferits Redacció
-
-
Rafel Jaume guanya el 42è Premi Josep Vallverdú amb una obra sobre ètica, música i intel·ligència artificial Redacció
- Àlvar Llobet i Sotelo
- Responsable de NacióLleida
Publicat el 19 de gener de 2018 a les 23:17
Actualitzat el 19 de gener de 2018 a les 23:25
Et pot interessar
-
Política
Lleida estrena la videoatenció ciutadana
-
Política
«Els llaços grocs van ser un punt d'inflexió en el desacomplexament de l'extrema dreta a Catalunya»
-
Política
ERC exigeix al govern de Lleida que compleixi amb l’enderroc de l’antiga discoteca de Gardeny
-
Política
Lleida reduirà a la meitat el temps de tramitació per a nous projectes empresarials estratègics
-
Política
Jordina Freixanet, candidata d'ERC a Lleida per a les municipals del 2027
-
Política
El Govern crearà quatre noves seus corporatives i tres noves OAC a la vegueria de l'Alt Pirineu i Aran
