ERC, JuntsxCat i el Comú de Lleida han acordat abaixar un 4% els sous dels regidors i dels càrrecs de la Paeria de cara al nou mandat. Segons la primera tinent d'alcalde, Jordina Freixanet, la mesura s'aplicarà per responsabilitat i per donar exemple. Aquesta decisió suposa una davalla d'entre 200 i 120 euros respecte als honoraris que percebien els membres del govern lleidatà.
D'aquesta manera, Miquel Pueyo cobrarà 4.800 euros bruts al mes, una reducció de 200 respecte Fèlix Larrosa. Els regidors de govern percebran 3.900 euros bruts cada mes mentre que els portaveus i presidents de grups municipal en rebran 3.500. Finalment, els regidors que tinguin dedicació exclusiva cobraran 2.300 euros bruts cada mensualitat.
Sous bruts que cobraran els nous membres de la Paeria
Miquel Pueyo: 4.800 euros
Regidors de govern: 3.900 euros
Portaveus dels grups municipals: 3.500 euros
Regidors amb dedicació exclusiva: 2.300 euros
Quant cobrarà el nou alcalde de Lleida?
Política
ERC, JuntsxCat i el Comú acorden abaixar els salaris de regidors i càrrecs un 4%
ARA A PORTADA
-
Política José Crespín, de l'ombra d'Àngel Ros a ser la cara de l'Estat a Catalunya Àlvar Llobet i Sotelo
-
Política José Crespín, nou delegat del Govern espanyol a Catalunya en substitució de Carlos Prieto Àlvar Llobet i Sotelo
-
Política Fèlix Larrosa: «El temps posarà Montse Mínguez al lloc que li correspon» Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Política Qui és Sergi Vélez, la parella de Montse Mínguez a l'ull de l'huracà pels seus negocis immobiliaris Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el
22 de juny de 2019 a
les 15:32
Et pot interessar
-
Política ERC i Junts revalidarien l’escó a Lleida i el PSC podria perdre’n un, segons Sigma Dos
-
Política
Les tres lliçons del cas Mínguez
-
Política Montse Mínguez dimiteix per la polèmica immobiliària de la seva parella i no serà candidata pel 29-N
-
Política El cas Mínguez atia la pugna pel quart escó lleidatà
-
Política
Sánchez tanca files amb Mínguez en plena polèmica pels pisos de la seva parella
-
Política
El PSC de Lleida ratifica Montse Mínguez com a cap de llista al Congrés per al 29-N
