El president del Parlament, Roger Torrent, ha assegurat aquest dissabte que les eleccions del 28-A i el 26-M "no seran tan èpiques" com l'1-O però ha fet una crida a votar perquè les considera "fonamentals per guanyar la República". En un acte a Torregrossa, Torrent ha dit que cal "saber transmetre a tothom" que els republicans guanyaran eixamplant la base amb perfils com el de Raül Romeva, que no era independentista quan es van conèixer.
"No guanyarem amb els que, com jo, fa 20 anys que eren al fossar de les moreres, guanyarem per tots els Domingos i Raül Romeves, aquesta és la feina que fa ERC", ha dit Torrent. El president del Parlament ha dit que ara hi ha "una boira injusta basada en una mentida vergonyosa del judici" però ha pronosticat que s'acabarà esvaint.
"Ve una primavera republicana, que costarà que floreixi", ha admès, cridant a votar "tantes vegades com posin les urnes". "Cada vegada serem més, serem tants que la victòria serà incontestable, la primavera no serà fruit d'un dia, una setmana o un mes, serà per sempre més", ha afegit.
Torrent diu que les properes eleccions seran «fonamentals per guanyar la República»
El president del Parlament fa una crida a "ser cada vegada més gent" i defensa la feina d'ERC per eixamplar l'independentisme
Ara a portada
Publicat el 02 de març de 2019 a les 16:09
Et pot interessar
-
Política La Generalitat dona la raó a ERC Balaguer pel cas de la seva representant a l’ImPIC
-
Política Nou policia infiltrat, ara a Lleida: «Era un activista modèlic, sempre disposat a tot»
-
Política El PP de Lleida acusa Vox d'avalar la cessió gratuïta d'una finca per a fer-hi una mesquita
-
Política La Paeria aprova definitivament el pressupost del 2025