Les sessions escolars d'Animac, la Mostra Internacional de Cinema d'Animació de Catalunya, han arrencat aquest dilluns en un format híbrid que inclou tant projeccions a la Llotja de Lleida fins aquest divendres com a través de Filmin, en aquest cas entre el 4 i el 13 de març.
L'organització calcula que en gaudiran gairebé 14.000 infants i joves que cursen des d'educació infantil fins a secundària i majoritàriament de la demarcació de Lleida, tot i que també s'ha obert a altres zones de Catalunya. Pel que fa a les projeccions presencials, n'hi haurà dos per dia i, en total, s'esperen més de 6.300 alumnes de 27 escoles i 14 centres de secundària. Mentre, en línia es preveu una participació de més de 7.500 alumnes de 47 escoles i 7 instituts.
A més d'alumnes de Ponent i el Pirineu, les projeccions arribaran, a través de la plataforma Filmin, a estudiants de secundària del Vendrell, l'Hospitalet de Llobregat i Sabadell, els quals podran veure-les sense necessitat de desplaçar-se del seu centre educatiu.
Com en altres edicions, Animac programa tres sessions escolars amb una selecció de curtmetratges d'animació adaptats als diferents cursos acadèmics. Per completar el programa educatiu, el certamen facilita material didàctic per acompanyar el visionat de les peces audiovisuals.
14.000 infants i joves participaran en les projeccions d’Animac
Més de 6.300 alumnes ho faran a les sessions presencials a la Llotja i més de 7.500 a través de Filmin
ARA A PORTADA
Publicat el 28 de febrer de 2022 a les 18:39
Et pot interessar
-
Societat
Els Pastorets arriben a Balaguer amb tres funcions, noves cançons i una revolució escènica
-
Societat
Ofensiva contra la planta de biogàs de la Sentiu de Sió: veïns i ajuntaments van als tribunals
-
Societat
Els sindicats alerten de pèrdues de 24 milions setmanals i veuen «insuficients» els ajuts per la PPA
-
Societat
Ocupacions del 80% al Pirineu lleidatà per la Puríssima
-
Societat
Aspid destapa el caos accessible als autobusos i trens de Ponent
-
Societat
Ovelles connectades: Tremp aposta pel GPS per vigilar els ramats
