El palista olímpic lleidatà, Saúl Craviotto, s'ha mostrat preocupat aquest dilluns pel virus Zika que amenaça el bon funcionament dels Jocs Olímpics de Rio de Janeiro.
Durant l'acte de renovació del conveni Lleida Sports & Emotion, Craviotto ha indicat que va l'olimpíada "a l'aventura", si bé s'ha mostrat orgullós de ser de nou l'ambaixador de Lleida.
A Saül Craviotto li preocupa el virus Zika a Rio de Janeiro
Societat
El palista olímpic assegura que va als jocs "a l'aventura"
- Saül Craviotto anirà als jocs de Rio -
- Europa Press
ARA A PORTADA
-
Societat La Diada a Lleida reivindica la democràcia i alerta de l’auge de l’extrema dreta Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Societat Els allotjaments lleidatans preveuen una ocupació superior al 80% pel pont de la Diada Redacció
-
Societat Balaguer es transformarà en una vila medieval del 25 al 27 de setembre amb una nova edició de l’Harpia Redacció
-
Publicat el
30 de maig de 2016 a
les 19:37
Actualitzat el
30 de maig de 2016 a les
19:49
Et pot interessar
-
Societat
Impulsen un nou festival que maridarà música i gastronomia lleidatana
-
Societat
El Gitano de Balaguer s'acomiada dels escenaris per problemes de salut
-
Societat
La Paeria de Balaguer admet el fracàs de les mesures contra els coloms i contracta un canó de xarxes
-
Societat Alerten del deteriorament de l’alta velocitat entre Lleida i Barcelona
-
Societat
Mor Josep Grau, exconseller d'Agricultura i exalcalde de Mollerussa
-
Societat
Els Bombers treballen en un incendi causat per llamps a la Baronia de Rialb
