La Guàrdia Urbana va detenir aquest dijous un veí de Lleida, de 31 anys i ucraïnès, per agredir un agent, després de trencar una ordre d'allunyament de l'exdona.
Els fets van passar a les 19.20 h, quan la dona va alertar que la seva exparella era al pis i que ella havia fugit amb el seu fill menor després que l'home s'hagués posat molt violent i hagués trencat el vidre d'una porta.
Segons la Guàrdia Urbana, en arribar al pis, l'home es va negar a sortir però després va agafar un dels agents, va tancar la porta i el va colpejar fins que el policia el va reduir. Està acusat de trencament de condemna, atemptat i desobediència als agents, residència i danys ja que durant el trasllat a l'hospital i a la comissaria va colpejar el cotxe policial.
Agredeix un policia de Lleida després de trencar una ordre d'allunyament
L'home, de 31 anys, va causar danys al cotxe policial després de ser detingut
ARA A PORTADA
-
Escac al camp català: El conflicte al Pròxim Orient dispara els costos de producció Àlvar Llobet i Sotelo
-
Diversificació i innovació: la recepta de la maquinària agrícola per superar Trump Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
La Fiscalia demana 6 anys de presó per a Albert Esteve per un presumpte frau a la Seguretat Social Redacció
-
Publicat el
30 de juliol de 2021 a
les 17:22
Actualitzat el
30 de juliol de 2021 a les
17:24
Et pot interessar
-
Societat
Òmnium demana a la Paeria de Lleida més esforços per garantir els drets lingüístics dels catalanoparlants
-
Societat
Troben un projectil de la Guerra Civil durant unes obres del canal Segarra-Garrigues a l'Albagés
-
Societat
El Govern donarà ajudes als pagesos que es vulguin jubilar i traspassin les seves terres als joves
-
Societat
Mor Lluís Garrofé, referent de l'excursionisme català
-
Societat
Alcaldes del Pla d’Urgell alerten de la manca de metges i exigeixen solucions
-
Societat
L'Arnau de Vilanova incorpora bressols de collit per facilitar el contacte entre la mare i el nadó
