Dos accidents entre diversos camions a Sidamon (Pla d'Urgell) causen a les sis de la tarda deu quilòmetres de retencions a l'A-2 en sentit Lleida, segons informa el Servei Català del Trànsit. L'autovia ha quedat totalment tallada en el punt quilomètric 480 a quarts de quatre de la tarda i els Mossos d'Esquadra han desviat el trànsit per la N-II.
A les 17.39h s'ha reobert un dels carrils en sentit Lleida al pas de turismes, després que la grua hagi retirat parcialment els vehicles que ocupaven la via. El primer xoc ha estat a les 16.10 hores, quan s'ha produït un encalç entre tres camions i un turisme, un dels quals ha bolcat per la part de la cabina i el conductor hi ha quedat atrapat.
El segon sinistre ha tingut lloc cap a les 16.41 hores i, en aquest cas, ha estat un encalç entre tres camions, sense ferits.
Així han estat els accidents entre sis camions i un turisme a l'A-2
No s'han registrat ferits
ARA A PORTADA
Publicat el 05 de juliol de 2019 a les 21:40
Et pot interessar
-
Societat El Gremi de Forners de Lleida treballa en la creació d'un nou pa artesanal
-
Societat Busquen voluntaris per netejar un refugi al Pirineu
-
Societat Una agenda escolar uneix natura i educació als parcs del Pirineu
-
Societat L’Ajuntament de Lleida millora l’asfaltat de tres camins de l’Horta
-
Societat La Paeria estrena canal de WhatsApp i un Xatbot del Padró
-
Societat Fira de Lleida aixeca el seu primer pavelló desmuntable