Dos accidents entre diversos camions a Sidamon (Pla d'Urgell) causen a les sis de la tarda deu quilòmetres de retencions a l'A-2 en sentit Lleida, segons informa el Servei Català del Trànsit. L'autovia ha quedat totalment tallada en el punt quilomètric 480 a quarts de quatre de la tarda i els Mossos d'Esquadra han desviat el trànsit per la N-II.
A les 17.39h s'ha reobert un dels carrils en sentit Lleida al pas de turismes, després que la grua hagi retirat parcialment els vehicles que ocupaven la via. El primer xoc ha estat a les 16.10 hores, quan s'ha produït un encalç entre tres camions i un turisme, un dels quals ha bolcat per la part de la cabina i el conductor hi ha quedat atrapat.
El segon sinistre ha tingut lloc cap a les 16.41 hores i, en aquest cas, ha estat un encalç entre tres camions, sense ferits.
Així han estat els accidents entre sis camions i un turisme a l'A-2
Societat
No s'han registrat ferits
ARA A PORTADA
Publicat el
05 de juliol de 2019 a
les 23:40
Actualitzat el
05 de juliol de 2019 a les
23:47
Et pot interessar
-
Societat
Aquestes són les cinc millors pizzeries de Lleida, segons les valoracions dels clients
-
Societat
A la recerca de l’ombra: el mapa dels carrers on l’estiu dona una treva a Lleida
-
Societat
Els Bombers treballen en un incendi en un camp segat a Agramunt
-
Societat
A Lleida mai no queda lluny un bar: n’hi ha un per cada mig miler d’habitants
-
Societat
Els Bombers donen per estabilitzat l'incendi de Senet
-
Societat
Instal·len una coberta a l'Hospital de cartró de la Vall Fosca per protegir-lo de la pluja i la neu
