Dos accidents entre diversos camions a Sidamon (Pla d'Urgell) causen a les sis de la tarda deu quilòmetres de retencions a l'A-2 en sentit Lleida, segons informa el Servei Català del Trànsit. L'autovia ha quedat totalment tallada en el punt quilomètric 480 a quarts de quatre de la tarda i els Mossos d'Esquadra han desviat el trànsit per la N-II.
A les 17.39h s'ha reobert un dels carrils en sentit Lleida al pas de turismes, després que la grua hagi retirat parcialment els vehicles que ocupaven la via. El primer xoc ha estat a les 16.10 hores, quan s'ha produït un encalç entre tres camions i un turisme, un dels quals ha bolcat per la part de la cabina i el conductor hi ha quedat atrapat.
El segon sinistre ha tingut lloc cap a les 16.41 hores i, en aquest cas, ha estat un encalç entre tres camions, sense ferits.
Així han estat els accidents entre sis camions i un turisme a l'A-2
No s'han registrat ferits
ARA A PORTADA
Publicat el 05 de juliol de 2019 a les 23:40
Actualitzat el 05 de juliol de 2019 a les 23:47
Et pot interessar
-
Societat Boí Taüll torna a competir per ser la millor estació d'esquí de l’Estat
-
Societat Un tren entre Lleida i Girona amb parada a Alguaire torna al full de ruta de la Generalitat
-
Societat Alcaldes de Ponent reclamen aturar la macroplanta de biogàs a la Sentiu de Sió
-
Societat Passió per la terra i pel ferro: Linyola, capital del tractor
-
Societat La Diputació destina 340.000 euros a entitats socials que treballen en l’àmbit de la salut
-
Societat Un poble lleidatà, escollit entre les millors destinacions mundials per visitar el 2025