Segons l'executiu andorrà, no es tracta d'un nou endeutament sinó que es tracta de reduir en 100 milions d'euros les pòlisses de crèdit subscrites amb els bancs andorrans. Aquesta nova modalitat ha de permetre aquestes entitats bancàries reduir l'import del deute ja que el podran vendre a clients particulars.
El govern andorrà confia "plenament" en l'èxit de l'operació perquè el rendiment ofert per aquest producte és superior al que ofereixen els dipòsits bancaris i perquè l'emissió de lletres del tresos està assegurada pel conjunt de les entitats bancàries nacionals.
El ministre d'Economia i Finances, Pere López, ha comparegut en la roda de premsa per informar dels acords presos en Consell de ministres juntament amb el portaveu del Govern, amb l'objectiu de donar a conèixer els detalls de la primera emissió de deute públic d'Andorra oberta al públic.
ARA A PORTADA
-
Política La Paeria celebra un ple sense debat polític i avala la gestió de les residències de Balàfia Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Política Qui és Sergi Vélez, la parella de Montse Mínguez a l'ull de l'huracà pels seus negocis immobiliaris Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Política José Crespín, de l'ombra d'Àngel Ros a ser la cara de l'Estat a Catalunya Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el
11 de novembre de 2010 a
les 17:41
Et pot interessar
-
Societat Llibertat vigilada per al menor detingut pel cas dels canals Blocus a Lleida
-
Societat Illa adverteix que «no hi haurà impunitat davant la violència» després de la detenció del menor vinculat a Blocus Lleida
-
Societat Detingut un menor de 16 anys a Bellmunt d’Urgell per dirigir els grups de Blocus Lleida i incitar a saquejos
-
Societat
Detenen un menor que era administrador dels canals de Blocus a Lleida
-
Societat
Posen a prova el Pla d'autoprotecció del túnel de Vielha amb un simulacre d'accident
-
Societat
Presenten a Lleida un robot humanoide preparat per esporgar arbres
