Balaguer viurà aquest cap de setmana la Transsegre, la festa major d'estiu a la capital de la Noguera que omple de festa els marges del riu. Amb els anys, la festa de les barques casolanes que baixen pel Segre s'ha convertit en una tradició que va sumant adeptes a cada edició. Enguany s'arriba a la 34ena Transsegre, i ho fa malgrat les incògnites que ha provocat la crescuda del cabal del riu durant dos mesos.
El volum d'aigua que ha baixat per la canalització del Segre ha alterat els plans dels organitzadors de l'esdeveniment, que han anunciat una reducció de la segona etapa per motius de seguretat.
La primera jornada de la Transsegre es viurà aquest divendres amb la festa als marges del Segre a càrrecs de Disc-jockeys, encara que el plat fort arribarà dissabte amb la primera baixada de les gairebé 300 embarcacions que navegaran des de Camarasa a Sant Llorenç de Montgai. A la nit, el grup "La Pegatina" serà el cap de cartell d'una festa en la qual també participaran els diables de la ciutat, el grup de versions "Rocktambuls" i que clourà el conegut DJ Nando Dixcontrol.
Diumenge, la Transsegre posarà el punt i final amb la segona etapa de la baixada, que aquest any i de manera excepcional, serà de mig quilòmetre, el que separa el pont del Sió del Parc de la Transsegre, a Balaguer. Una caragolada benèfica posarà el punt i final a la festa.
Arriba la Transsegre, Balaguer riu
Societat
La festa major de l'estiu a la capital de la Noguera comença amb una previsió d'afluència massiva de participants
ARA A PORTADA
-
Societat Tret de sortida a la mitja veda de caça a Ponent amb menys exemplars de guatlla al Segrià ACN
-
Societat Denuncien el «col·lapse» del sistema de cites d'estrangeria a Lleida i reclamen solucions ACN
-
-
Successos Set persones detingudes a Lleida en l’operatiu per evitar aldarulls al Parc sobre les Vies ACN
-
Societat Els veïns afectats per l’incendi del bloc de Balàfia de Lleida entren lentament a recuperar pertinences ACN
Publicat el
13 de juliol de 2018 a
les 01:03
Actualitzat el
13 de juliol de 2018 a les
01:19
Et pot interessar
-
Societat
Mor un home de 57 anys per un infart minuts abans de veure l'eclipsi
-
Societat
Eufòria durant la cobertura total del Sol als punts d’observació de Lleida
-
Societat
Els hotels a Lleida arriben al 100% de l'ocupació per l'eclipsi
-
Societat
Aquestes són les cinc millors pizzeries de Lleida, segons les valoracions dels clients
-
Societat
A la recerca de l’ombra: el mapa dels carrers on l’estiu dona una treva a Lleida
-
Societat
Els Bombers treballen en un incendi en un camp segat a Agramunt
