La Fundació Aspros ha inaugurat aquest dijous dues noves llars urbanes al centre de la ciutat de Lleida, en concret al número 6 del carrer Alcalde Sol. Un dels pisos, la Llar Vallverdú, té capacitat per a dotze persones i l'altre, la Llar Cerqueda, per a quatre més.
L'obertura d'aquestes dues llars coincideix amb el tancament de la llar ubicada al carrer del Nord i forma part del projecte Llars Lleida de la Fundació. Les noves llars s'han batejat amb el nom 'Llars Vallverdú-Cerqueda' en homenatge a l'escriptor Josep Vallverdú, que sempre ha estat molt vinculat a l'entitat, i la Fundació Josep Anton Cerqueda, que ha donat suport econòmic al projecte.
Les Llars Urbanes d'Aspros van ser creades des del 1982. Amb les dues llars actuals ja són un total de 10 llars-residència ubicades a diferents barris de la ciutat de Lleida, on viuen un total de 106 persones.
Aspros inaugura dues noves llars urbanes al centre de Lleida
L'obertura coincideix amb el tancament de la llar de l'entitat ubicada al carrer del Nord de la capital del Segrià
ARA A PORTADA
-
-
Maria Àngels Balsells fa història com a primera rectora de la Universitat de Lleida Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Balaguer opta a 12,5 milions per transformar a fons el Centre Històric entre 2026 i 2030 Àlvar Llobet i Sotelo
-
Les Garrigues preveu una campanya millor que la dels tres darrers anys «desastrosos» Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el 04 de maig de 2017 a les 18:06
Actualitzat el 04 de maig de 2017 a les 18:18
Et pot interessar
-
Societat
Els noms que triomfen a Lleida el 2024 trenquen tots els pronòstics
-
Societat
Una associació reclama prioritzar el transport públic actual abans que el nou AVE Lleida-Madrid
-
Societat
Lleida es reivindica amb l’Agrobiotech, la fira del futur del camp
-
Societat
Jutjaran la treballadora d'un local d'oci de l'Alta Ribagorça per traficar amb cocaïna i heroïna
-
Societat
El Govern ultima canvis perquè més regants accedeixin als ajuts de la modernització dels Canals d’Urgell
-
Societat
Baqueira Beret encetarà la temporada amb neu fresca i pistes noves
