Una dona que anava en patinet ha resultat ferida aquest dimecres, quan ha estat atropellada per un vehicle a Lleida. Els fets han passat al matí a l'avinguda Artesa, al barri de la Bordeta. Segons ha informat la Guàrdia Urbana, sembla que la dona, de 39 anys, creuava per un pas de vianants amb el patinet quan ha estat envestida pel vehicle.
El SEM ha traslladat la dona a l'Hospital Arnau de Vilanova de Lleida. Els accidents a Lleida amb Vehicles de Mobilitat Personal (VMP) implicats han augmentat un 105,56% l'any 2020 respecte a l'any 2019, amb un total de 37 sinistres i 20 ferits. És una de les dades fetes públiques aquest dimecres després de la Junta Local de Seguretat.
Atropellen la conductora d'un patinet a Lleida
L'accident ha passat aquest dimecres al barri de la Bordeta i ha estat traslladada a l'Hospital Arnau de Vilanova
ARA A PORTADA
-
Rebel·lia a les Garrigues: els ajuntaments bloquegen el conveni de carreteres de la Diputació i la Generalitat Redacció
-
-
-
L’Àngel Guimerà de Balaguer protesta per l’agressió d’un pare a un docent i la manca de suport socioeducatiu Àlvar Llobet i Sotelo
-
Arnau Salat, nou alcalde de la Floresta després d’una moció de censura polèmica Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el 31 de març de 2021 a les 16:10
Et pot interessar
-
Societat Lleida estrena la fira MOS amb gastronomia, automoció i un toc de tradició de Sant Miquel
-
Societat Blindatge al Centre Històric de Lleida per l’Obert: detectors de metalls i més de 50 agents
-
Societat Expoclàssic de Mollerussa celebra 30 anys amb més expositors i un homenatge a SEAT
-
Societat Lleida acull la primera formació acreditada a l’Estat en teràpia d’interacció pares-fills
-
Societat Els canals d’Urgell tancaran el 27 de setembre després d’una bona campanya de reg
-
Societat Fruita amb Justícia Social denuncia l’exportació de pera de Lleida a Israel i en reclama el boicot