El Servei Meteorològic de Catalunya ha emès un avís per nevades que poden arribar fins als 500 metres al prelitoral sud i central a partir de la pròxima matinada.
Segons el Servei Meteorològic, es preveu un episodi de nevades que s'iniciarà aquesta pròxima matinada als extrems nord-oest i sud-oest del país i que al llarg d'aquest divendres al matí podrà afectar al terç central del territori, des dels Pirineus fins al prelitoral de Tarragona i Barcelona, on la cota de neu podrà baixar dels 1.000 metres als 800.
No obstant, al prelitoral sud i central la cota encara podria baixar més i situar-se als 500 metres al matí. A causa del fort vent, a cotes altes del Pirineu es produirà el fenomen del torb. Protecció Civil ha activat la prealerta del pla Neucat arran d'aquesta previsió de nevades.
Avís per nevades fins als 500 metres
Es preveu un episodi de nevades que s'iniciarà la pròxima matinada als extrems nord-oest i sud-oest del país
ARA A PORTADA
Publicat el
26 de gener de 2018 a
les 00:16
Actualitzat el
26 de gener de 2018 a les
00:19
Et pot interessar
-
Societat
Un premi milionari de la Primitiva cau a Artesa de Segre
-
Societat
La reina Letícia s'atreveix amb una frase en català en un acte d'empresàries a Lleida
-
Societat
Les obres de Torre Salses, després de la Festa Major
-
Societat
Empresaris jubilats assessoren de manera gratuïta emprenedors de les comarques de Ponent
-
Societat
Ni misses ni turistes: Santa Maria de Balaguer tanca per risc estructural
-
Societat
El Parc Astronòmic del Montsec supera els 2.000 visitants aquesta Setmana Santa
