Balaguer ha encès aquest dijos dels llums de Nadal. L’encesa s'ha fet a la plaça del Mercadal i hi han assistit el Paer en Cap, diversos paers i membres de les associacions de comerciants.
Tot seguit, l’Orfeó Balaguerí ha ofert una cantada de nadales al costat de l’arbre de Nadal. L’estrena de la il·luminació també ha donat inici a les campanyes de Nadal de les Associacions de Comerciants, que han ofert xocolata desfeta als nombrosos assistents.
L'alcalde, Jordi Ignasi Vidal, ha destacat la bona afluència de públic, que l'ha atribuit a l'emplaçament al costat de l'arbre de Nadal a la plaça del Mercadal, just al costat de la pista de gel.
Un cop acabat l’acte, representants de les Associacions han presentat les respectives campanyes comercials de Nadal. L'associació de comerciants ACB oferirà als seus compradors, des d'aquest dijous i fins el proper 6 de gener, la possibilitat d'omplir amb cada compra una butlleta per entrar als sorteig d'un creuer per a dues persones de 8 dies per la Costa Esmeralda.
Balaguer enceta el Nadal amb l'estrena de la il·luminació i l'obertura de la pista de gel
Societat
Ha comptat amb les nadales de l'Orfeó balaguerí i una xocolatada de les associacions de comerciants.
ARA A PORTADA
Publicat el
05 de desembre de 2019 a
les 22:21
Et pot interessar
-
Societat
Pugen a sis les denúncies contra el fisioterapeuta lleidatà acusat de tocaments a clientes
-
Societat
La campana de Granyena de Segarra torna a sonar 85 anys després
-
Societat
La Fira MOS-Sant Miquel de Lleida celebrarà la segona edició del 25 al 27 de setembre
-
Societat
Balaguer estrena Innobal, una jornada empresarial centrada en la intel·ligència artificial
-
Societat
Una quarta clienta denuncia el fisioterapeuta de Lleida per presumptes tocaments
-
Societat
El Castell del Remei cedeix el seu arxiu històric a la Generalitat
