El municipi de Camarasa, a la comarca de la Noguera, ha decidit tallar l’aigua als veïns a partir de les cinc de la tarda d’aquest dimarts com a mesura per lluitar contra la sequera. L’ajuntament de la localitat ha fet públic un ban en el qual s’informa de la mesura, però no s’apunta quan es restablirà el servei. La informació només concreta “fins a nou avís”.
En aquest sentit, des del consistori, que actualment el governa Pere Pedrol com alcalde accidental, es demana fer un ús prudent de l’aigua en relació a les piscines, en regs i al rentat de vehicles.
[h3]La presa de Camarasa produeix gairebé un 40% menys d’energia[/h3]
La sequera en aquesta localitat noguerenca s’ha fet visible pel baix nivell de l’aigua del pantà, que ha reduït en gairebé un 40% la producció d’electricitat, el registre més baix dels darrers 20 anys.
Camarasa talla l’aigua als veïns per combatre la sequera
Des del consistori es demana un ús prudent de l’aigua en relació a les piscines i els regs
ARA A PORTADA
-
Rebel·lia a les Garrigues: els ajuntaments bloquegen el conveni de carreteres de la Diputació i la Generalitat Redacció
-
-
-
L’Àngel Guimerà de Balaguer protesta per l’agressió d’un pare a un docent i la manca de suport socioeducatiu Àlvar Llobet i Sotelo
-
Arnau Salat, nou alcalde de la Floresta després d’una moció de censura polèmica Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el 23 d’agost de 2022 a les 14:00
Et pot interessar
-
Societat Lleida estrena la fira MOS amb gastronomia, automoció i un toc de tradició de Sant Miquel
-
Societat Blindatge al Centre Històric de Lleida per l’Obert: detectors de metalls i més de 50 agents
-
Societat Expoclàssic de Mollerussa celebra 30 anys amb més expositors i un homenatge a SEAT
-
Societat Lleida acull la primera formació acreditada a l’Estat en teràpia d’interacció pares-fills
-
Societat Els canals d’Urgell tancaran el 27 de setembre després d’una bona campanya de reg
-
Societat Fruita amb Justícia Social denuncia l’exportació de pera de Lleida a Israel i en reclama el boicot