La candidata per Lleida Conxita Tarruella, acompanyada de la resta de membres de la candidatura al Congrés, entre ells Ramon Companys i les pirinenques Maite Ramoneda i Meritxell Planes, aixi com els candidats al Senat, Ramon Alturo i la també Pirinenca Mayte Rivero,oferiran el proper dimarts a les 11.30 del matí una roda de premsa acompanyats dels alcaldes i caps de llista de tots els municipis per on transcorre la N260 des de Puigcerdà fins a Pont de Suert.
Participaran també, els diputats al Parlament de Catalunya, Josep Grau, Agustí López i Albert Batalla, els diputats provincials Antoni Capdevila i Lluís Segalàs, i els presidents del Consells Comarcals del Pallars Jussà, Xavier Pont, de la Cerdanya, Joan Pous i de l’Alt Urgell, Jesús Fierro, i els portaveus de CiU als Consells del Pallars Sobirà, Mayte Rivero, a l’Alta Ribagorça, Albert Alins i al Consel Generau d’Aran, Carlos Barrera, entre d’altres càrrecs institucionals de CiU al Pirineu.
Els candidats de CiU presentaran les propostes de la Federació nacionalista per adequar i millorar aquesta via principal per a les comunicacions transpirenaiques.
CiU presenta la proposta de millora de l'Eix Pirinenc
Ara a portada
-
-
Societat «Si el camp cau, cau tot el país»: resignació i resiliència dels pagesos després de la pedregada Oriol Almacellas Verdés
-
Societat «Vam fer el que ens agradaria que fessin per nosaltres»: solidaritat veïnal a l’Albi amb els 590 afectats del tren Oriol Almacellas Verdés
-
Societat Els CAP i hospitals de Lleida funcionen amb normalitat l'endemà de l'apagada elèctrica Redacció
-
Publicat el 29 de febrer de 2008 a les 17:48
Et pot interessar
-
Societat Justícia inverteix tres milions en la modernització del centre de menors El Segre de Lleida
-
Societat La Diputació de Lleida amplia els terminis d'ajuts i impostos per l'apagada elèctrica
-
Societat Tàrrega reforça la seva resposta davant les apagades amb generadors
-
Societat Els generadors mantenen la ramaderia del Pirineu durant l'apagada elèctrica