Un veí de les Borges Blanques ha estat condemnat per l'Audiència de Lleida a quatre mesos de presó per haver disparat amb una escopeta de perdigons el gat del seu veí. L'home, que està jubilat, ha rebut també una pena de 14 mesos d'inhabilitació per a qualsevol activitat que estigui relacionada amb els animals i una multa de 82 euros en concepte d'indemnització.
Els fets van passar l'any 2014 en una finca de la capital de les Garrigues quan l'home va agafar l'arma i va disparar contra l'animal, que va patir lesions. Durant el judici, una testimoni va assegurar veure el condemnat amagat rere un arbre i, posteriorment, trobar-se el gat ferit. Aquesta versió va ser negada durant el judici per l'acusat, que va assegurar que no tenia llicència d'armes. L'Audiència el condemna per un delicte de maltractament d'animals domèstics i confirma la sentència del Jutjat Penal número 1 de Lleida.
Condemnat a presó un veí de Borges Blanques per disparar contra un gat amb una escopeta
Societat
Els fets van passar el 2014 i a l'home se li imposa una inhabilitació de 14 mesos per activitats relacionades amb animals
ARA A PORTADA
-
Energia Illa aprofita el nou parc fotovoltaic d'Alcarràs per reivindicar el Plater: «No tenim petroli, però sol i aire sí» ACN
-
Política El Govern es compromet a triplicar la gestió forestal per prevenir incendis Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Successos Dos denunciats per buscar restes de la Guerra Civil amb detectors de metalls a la Noguera Redacció
Publicat el
29 de desembre de 2017 a
les 10:38
Et pot interessar
-
Societat
Tres ferits crítics en bolcar un cotxe en un camí rural a l'Alt Urgell
-
Societat
L’IEI posa el focus en la sobirania i l’autodeterminació per la Diada
-
Societat
La Paeria lloga un solar de la plaça del Dipòsit per instal·lar-hi un bar
-
Societat
L’Antares tornarà a obrir les portes a mitjans de setembre després de gairebé dos anys tancat
-
Societat
L'ombra de la polèmica: el tendal del Mercadal, en el punt de mira
-
Societat
El 40è aniversari de l’agermanament de l’estat de Califòrnia amb Catalunya i els amics de gaspar de portolà (i V)
