L'Audiència de Lleida ha condemnat a quatre anys i mig de presó l'home acusat d'abusar sexualment de la filla de la seva parella, quan aquesta tenia entre set i vuit anys. Els fets van passar a Lleida i els abusos haurien tingut lloc en diverses ocasions al pis on convivia l'acusat, I. C. P., amb la seva parella i els dos fills d'ella, un nen i la nena, entre finals de 2015 i fins al 10 de març de 2016, quan es van denunciar els fets.
L'Audiència el considera culpable d'un delicte continuat d'abusos sexuals i el condemna també a cinc anys de llibertat vigilada un cop surti de la presó i a indemnitzar la nena amb 12.000 euros per danys morals, ja que ha hagut de ser tractada psicològicament. Tot i que l'acusat va negar al judici haver tocat mai la nena ni haver-la obligat mai a masturbar-lo, la Sala no ha considerat creïble la seva versió.
Durant la seva declaració, l'home va explicar que la seva exparella l'havia denunciat per motius econòmics i per venjar-se d'ell perquè l'havia deixat. L'Audiència de Lleida sí que considera en canvi creïble la versió de la nena perquè "va declarar de manera espontània i donava molts detalls gràfics de les situacions viscudes".
Condemnen a quatre anys i mig l'acusat d'abusar de la filla de la seva parella a Lleida
L'home va negar els fets al judici, però l'Audiència de Lleida considera creïble el relat de la nena
ARA A PORTADA
Publicat el 03 de juliol de 2017 a les 18:15
Actualitzat el 03 de juliol de 2017 a les 18:25
Et pot interessar
-
Societat La Lleteria de Juneda tanca per inviabilitat econòmica després de més de deu anys
-
Societat Avís per calor intensa aquest dijous a Ponent
-
Societat Un petit municipi de l’Alt Urgell recupera els «motarrots» per reforçar la identitat local
-
Societat Boí Taüll torna a competir per ser la millor estació d'esquí de l’Estat
-
Societat Un tren entre Lleida i Girona amb parada a Alguaire torna al full de ruta de la Generalitat
-
Societat Alcaldes de Ponent reclamen aturar la macroplanta de biogàs a la Sentiu de Sió