Els Bombers han controlat passades les dues de la tarda un incendi que s'ha declarat en un solar al costat d'un taller garatge i un immoble situats al carrer Pau Claris, vora l'avinguda de Tarragona. Les flames han generat una gran expectació per la densa fumera negra que es podia veure des de diferents punts de la capital de l'Urgell.
Els Bombers han treballat per controlar el foc amb 16 dotacions i dues persones han resultat ferides lleus per inhalació de fum. Una ha estat un home que ha estat donat d'alta in situ i l'altre un jove que ha estat traslladat al CAP. El foc no ha afectat el taller però si un edifici d'habitatges que posteriorment ha calgut ventilar i revisar.
Controlat un incendi al costat d'un taller de Tàrrega que ha provocat dos ferits lleus
Societat
Les flames han generat una gran expectació i els Bombers hi han treballat amb 16 dotacions
ARA A PORTADA
-
Societat La Transsegre es reinventa amb èxit mentre el futur de les baixades queda en suspens Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
-
Societat Protecció Civil aixeca el confinament del nucli de Fontllonga un cop controlat l'incendi de Camarasa, a la Noguera Redacció
-
Societat La calor extrema deshidrata el 80% dels perers conference de Lleida i amenaça la collita Redacció
Publicat el
26 d’agost de 2020 a
les 14:47
Et pot interessar
-
Societat
Els Bombers treballen per extingir un foc a l’abocador de Tàrrega
-
Societat
La Zona de Baixes Emissions de Lleida suma 224 multes en el primer any
-
Societat
Pagesos: primera línia contra el foc
-
Societat
La Transsegre suspèn les dues baixades per l’extrem risc d’incendi
-
Societat
Denunciat un conductor per circular a 189 km/h a la C-14, a l'Alt Urgell
-
Societat
La Transsegre denuncia el robatori de senyals i alerta que la prova podria no celebrar-se
