Fiscalia demana 12 anys de presó per a un home de 59 anys acusat de violar durant cinc anys a la seva neboda, menor de 16 anys, entre 2013 i 2018 a Lleida, Barcelona i Peníscola (País Valencià). Segons el ministeri fiscal, l'home va aprofitar-se de la "vulnerabilitat" de la nena i els fets van començar quan tenia 11 anys.
Fis
Se l'acusa d'un delicte continuat d'abús sexual a menor amb l'agreujant del parentesc. També se li demana 10 anys de llibertat vigilada i la prohibició d'acostar-se a la víctima durant aquest mateix període. Així mateix, una indemnització de 50.000 euros pels "greus danys psicològics i morals". Els fets es jutjaran els dies 19 i 20 de maig a l'Audiència de Lleida.
Demanen 12 anys de presó a un home per violar la seva neboda menor d'edat a Lleida
L'acusat està en presó provisional per uns fets que també haurien tingut lloc a Barcelona i Peníscola
ARA A PORTADA
-
Rebel·lia a les Garrigues: els ajuntaments bloquegen el conveni de carreteres de la Diputació i la Generalitat Redacció
-
-
-
L’Àngel Guimerà de Balaguer protesta per l’agressió d’un pare a un docent i la manca de suport socioeducatiu Àlvar Llobet i Sotelo
-
Arnau Salat, nou alcalde de la Floresta després d’una moció de censura polèmica Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el 28 d’abril de 2021 a les 16:48
Et pot interessar
-
Societat Lleida estrena la fira MOS amb gastronomia, automoció i un toc de tradició de Sant Miquel
-
Societat Blindatge al Centre Històric de Lleida per l’Obert: detectors de metalls i més de 50 agents
-
Societat Expoclàssic de Mollerussa celebra 30 anys amb més expositors i un homenatge a SEAT
-
Societat Lleida acull la primera formació acreditada a l’Estat en teràpia d’interacció pares-fills
-
Societat Els canals d’Urgell tancaran el 27 de setembre després d’una bona campanya de reg
-
Societat Fruita amb Justícia Social denuncia l’exportació de pera de Lleida a Israel i en reclama el boicot