La fiscalia de Lleida demana 18 anys de presó per un home que es troba a la presó de manera provisional acusat d'haver apunyalat dos homes en un bar de Mollerussa. Els fets van tenir lloc el 13 d'abril de 2014 quan l'acusat es va discutir amb dos homes al bar. La discussió va ser a les 22.30h i després va marxar cap a casa.
Una hora més tard va tornar amb el seu company de pis, que tenia un punyal i dos ganivets. Llavors, l'acusat va apunyalar les dues persones amb qui havia discutit anteriorment mentre cridava que els mataria a tots i va marxar del bar. El company de pis es va quedar a intentar assistir els ferits.
Per a ell, la fiscalia demana 3 anys de presó per tinença il·lícita d'armes.La fiscalia demana pel presumpte autor de l'agressió, a més dels 9 anys de presó per cada delicte d'intent d'homicidi, que no s'acosti ni al bar ni a les dues víctimes a menys de 200 metres i que no es comuniqui amb elles durant un temps superior a cinc anys a la pena de presó que s'imposi. El judici tindrà lloc el pròxim 15 d'octubre a l'Audiència de Lleida.
Demanen 18 anys de presó per apunyalar dos homes en un bar de Mollerussa l'abril de 2014
L'acusat, de dos delictes de temptativa d'homicidi, es troba a la presó de manera provisional
ARA A PORTADA
-
-
Lleida reforça la xarxa d'acollida per afrontar l'arribada de temporers durant la campanya de la fruita Redacció
-
Ramon Alsina assumeix la presidència de BonÀrea i culmina el relleu generacional Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
L’Ateneu Popular «La Baula» celebra deu anys de trajectòria amb una jornada festiva i reivindicativa Redacció
Publicat el
10 d’octubre de 2015 a
les 17:42
Actualitzat el
10 d’octubre de 2015 a les
17:44
Et pot interessar
-
Societat
El Suprem deixa en mans d'un jutjat de Lleida la investigació sobre una xarxa dedicada al robatori de cotxes
-
Societat
Agenda del cap de setmana a Ponent: 30 i 31 de maig
-
Societat
La modernització del Canal d’Urgell s'acorda sense esperar el consens total dels regants
-
Societat
Institucions i empreses lleidatanes impulsen un model industrial verd per reequilibrar Catalunya
-
Societat
Les famílies de l'escola Gaspar de Portolà demanen diàleg per evitar el tancament d'una línia d'I3
-
Societat
El camp català recupera atractiu: augmenta un 16% el nombre de joves pagesos
